دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

ترانه زیبای امروز


هر وقت این ترانه زیبا رو گوش میکنم..عجیب میرم تو فکر..


خودمو تو اون حال و هوا میبینم..تصویری که خواننده تو ذهن من تداعی میکنه..

زیر بارون..  


با بهترین آرزو ها پیشکش دوستان گلم


(متن آهنگ و ترجمه در ادامه)


  باران

Hava kara bulutlu

Yine yağmur yağıyor
sanki gunah siz gibi

Gözlerime bakıyor
Of of off
Of of off
باز ابر سیاهی آسمان  را گرفته  دوباره باران می  یاد

مثل آدم بی گناه و معصوم به چشمای من نگاه میکنه..

اوف(ناله ی خستگی)

İçime akan dertler
Alsında seni gitsin
Bu sevdanın hayrı yok
Artık burada bitsin
Yalan mı yalan mı
Of of off
Yalan yalan
Of of off

با رفتنت تو دلم دردها جاری میشه

اینکه خیری از عشقت ندیدم واسم عادی میشه

ابنجا هم دیگه جای موندن نمیشه

آیا دروغ بود عشقت ؟؟!!

همش دروغ می شه؟؟




نظرات 3 + ارسال نظر
aaannnaaa چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:36 ب.ظ http://aaannnaaa.blogfa.com

هنگامه چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 ب.ظ

زیبا

raha پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:49 ب.ظ http://kolbeyetanhaei.blogsky.com

وبلاگ قشنگی داری ممنون بهم سر زدی
اگه اجازه بدی لینکت می کنم

سلام ..مرسی...منم شما رو لینک کردم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد