دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

درسی در روانشاسی


 

A Lesson In Psychology
درسی در روانشاسی

,When A Person Laughs too Much Even for Stupid Things
.Be Sure That Person Is Sad Deep Inside
وقتی کسی به خاطر کارهای احمقانه به شدت می خندد
مطمئن باشید که او در اعماق درون غمگین است.

.When A Person Sleeps A lot, Be Sure that Person Is Lonely
وقتی کسی بسیار می خوابد، مطمئن باشید که تنهاست.
ادامه مطلب ...

عاشقانه


آسمان نیستم که هر پرنده سهمی از من باشد


من آن پرنده ام که سهم آسمانش را از چشمان “تو” میخواهد . . .


جوونای ما...


جوانی از بیکاری رفت باغ وحش پرسید:استخدام دارید؟

یارو گفت مدرک چی داری؟ گفت دیپلم!

یارو گفت یه کاری برات دارم،

حقوقشم خوبه پسره قبول کرد.

یارو گفت :

ما اینجا میمون نداریم میتونی بری توی پوست میمون

تو قفس تا میمون برامون بیاد!

چند روزی گذشت یه روز جمعه که شلوغ شده بود،

پسره توی قفس پشتک وارو میزد

از میله ها بالا پائین میرفت.

جوگیر شد زیادی رفت بالا از اون طرف افتاد تو قفس شیره!

داد زد کمککککککککک

شیره افتاد روش دستشو گذاشت رو دهنش گفت،

آبرو ریزی نکن من لیسانس دارم..!


دل نوشته


آدم های دنیای من ؛


فعلی را صرف میکنند که برایشان صرف داشته باشد ..،!


اخراج سه نفر به جرم «خوش تیپ »بودن+عکس

282296 386 اخراج سه نفر به جرم «خوش تیپ »بودن از عربستان:ممکن بود زن ها اغوا شوند! (+عکس)



اخراج سه نفر به جرم «خوش تیپ »بودن از عربستان:ممکن بود زن ها اغوا شوند! 


حدود ۱۰ روز پیش روزنامه آمریکایی «واشنگتن تایمز» خبری را منتشر کرد مبنی بر اینکه عربستان سه تبعه اماراتی را به خاطر اینکه آنان زیاده از حد لازم «خوش تیپ» بوده اند را اخراج کرده است. اما این خبر به خاطر ماهیت عجیبش چندان مورد توجه رسانه های وطنی و بین المللی قرار نگرفت ...

ادامه مطلب ...

دل نوشته


همه ادعا دارند طعم خیانت را چشیده اند

همه ادعا دارند بدی را به چشم دیده اند
همه ادعا دارند که تنهایی را کشیده اند !
پس کیست که این دنیا را به “گند” کشیده است ؟..،