دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

دل نوشته

 

 

مهم نیست که از بیرون چطوری به نظرمیام، کسایی که درونم رو می بینند واسم کافیند،  

 برای اونایی که از روی ظاهرم قضاوت میکنند 

 

حرفی ندارم!همون بیرون بمونندبراشون کافیه 
  

دل نوشته

 

 

 

عجب بازارپرآزارشده دنیا،دگراجاق قلبهاگرم وپرازافسانه های پرهیاهونیست،دگردستان مردم گندم نمیریزندبرای کفتران کوچه،نان دغدغه
هرروزفکرهاست،کوچه هاآب پاشی رازیادبردندعجب تلخ شدهمه طعمهای مانده درته دلها.. 

چه زودشب میشودوچقدرزودسپیده میزندازپشت دیوارها.. 

خدایاخسته ام ازین عصرعلم،ازین قرن بی حس.. 

خسته ام ازآدمکهای بظاهرخوشبخت..خسته ام ازتبلت ازگوشی ،هدفون.. 

خدایا شالی وکلبه میخواهم ودرختان تمشک.. 

 

هفت نکته مهم در انتخاب همسر


انتخاب همسر مرحله حساسی در زندگی هر کدام از ما است. این که بفهمید یک نفر مناسب شما است یا نه، نیاز به تحقیق و مشاوره و بررسی زیادی دارد. شما نیاز دارید قبل از هر چیز خود را بشناسید و پس از آن طرف مقابل را بشناسید و دریابید چقدر به هم شبیه هستید.


  ادامه مطلب ...

ترانه امروز



یک آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی


از رهام بخشیان (شبگرد)



دل نوشته



اینروزا به هرکی محبت میکنی،

فکر میکنه خوبی از خودشه!


۱۰ نکته برای عبور از فراز و نشیب‌های زندگی


مطمئناً زندگی همه فرازهای فوق‌العاده عالی و نشیب‌هایی ناراحت‌کننده دارد اما اینکه چطور با آنها برخورد کنید از اهمیت بسیاری برخوردار است. قصد داریم بهترین راه‌های کنار آمدن با زمان‌های خوب و بد زندگی را به شما معرفی کنیم. 

 
زندگی تجربیات مختلفی را برای شما به ارمغان می‌آورد. گاهی‌اوقات این تجربیات کاملاً مثبت هستند و گاهی نیز آنقدر دشوارند که ما را حسابی در خودمان فرو برده و باعث می‌شوند چیزی پیدا کنیم که هیچ‌وقت وجود نداشت. اینکه از این تجربیات چه چیزهایی یاد بگیریم شخصیت ما را شکل می‌دهد.

 
در زیر به ۱۰ نکته‌ای که در فراز و نشیب‌های زندگی باید استفاده کنید اشاره می‌کنیم.
 

ادامه مطلب ...

۳حس عجیب در مردان!

 


۳ حس معماگونه در مرد‌ها وجود دارد که همین ۳ احساس باعث می‌شود خانم‌ها گمان کنند مرد‌ها از احساساتی بودن آن‌ها ناراحت می‌شوند؟


احساس اول: مرد‌ها با این احساس بزرگ می‌شوند که مسئولیت درست کردن همه موارد با آنهاست. مثلا مرد‌ها از‌‌ همان کودکی این جمله را زیاد می‌شنوند که «پسرم وقتی بزرگ شدی، قراره رئیس یه خانواده باشی». پسربچه‌های کوچکی که این جملات به آنان گفته می‌شود، با این باور ناخودآگاه بزرگ می‌شوند که چنانچه می‌خواهند یک مرد واقعی باشند باید لایق و توانا باشند و مسئولیت مواظبت از زن زندگیشان با آنهاست. به همین دلیل است که وقتی با شوهرتان درددل می‌کنید او به جای اینکه با شما هم‌دردی کند و دلداریتان دهد، برایتان استدلال‌ می‌کند.


  ادامه مطلب ...

9 توصیه سلامتی برای تابستان


فرارسیدن فصل تابستان و گرما ممکن است با شیوع مشکلات سلامتی بسیاری نظیر انواعی از ناراحتی‌های پوست و مو، گرمازدگی و یا آفتاب‌سوختگی همراه شود.

متخصصان سلامت و بهداشت عمومی همواره تاکید دارند که با توجه به ناراحتی‌های شایع در این فصل، تغییر در رژیم غذایی و رعایت برخی از نکات بهداشتی برای حفظ سلامت بدن ضروری است.

در مقاله جدیدی، این متخصصان به معرفی مفیدترین نکات و مهم ترین توصیه‌های بهداشتی مخصوص این فصل پرداخته‌اند که به شرح زیر است: 

ادامه مطلب ...