دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

خنده بازار



بعضی ازپسرا هستن فک میکنن اگه وسط دعوا داد بزنن ترسناک میشن!

یکی نیست بگه آخه عزیزمن تو با

اون دماغ عملیت و اون ابروهای برداشته جیگرمنی!


   لذتی که در پوشیدن شلوارک بعداز رفتن مهمان ها هست در انتقام نیست..




اگردیدی دختری بردرختی تکیه کرده برو کمکش کن چون کلیپسش توشاخه ها گیر کرده




هر کس به طریقی میشکند دل ما را..خدارو شکر تنوع زیاده حوصلمون سر نمیره..



آماربیشترین کسانی که توایران بد وبیراه میشنون:
-عکاس عکس شناسنامه
-داورفوتبال پلی

استیشن
-مراقب سرجلسه امتحان
-گوینده تلفن همراه که میگه دستگاه مشترک

موردنظرخاموش است
-خودمشترک موردنظر

-کسی که بهت گواهینامه داده..





درسته ته ریش آدمارو جذب میکنه اما به بعضیا اصلا کلیپس نمیاد..





درسته ته ریش آدمارو جذب میکنه اما به بعضیا اصلا کلیپس نمیاد..




مورد داشتیم رفتن خواستگاری..داماد،برادر عروس رو با خود عروس اشتباه گرفته..




 نخ دندون اورال بی 17 هزار تومن!

آخه آدم عاقل با این نخ غذای لای دندونش رو پاک میکنه!؟

با این نخ باید لباس بدوزی بری عروسی!




مورد داشتیم طرف با دنده اتومات هم خاموش کرده

مدیونید اگه فکر کنید دختر بوده !



انقد یه آهنگی رو گوش میدم که یه بدبختیم از یادم بره

بعدن اون آهنگ رو که گوش میدم دوباره یاد بدبختیم میفتم !



من اگه هنرپیشه بودم صحنه‌ی غذا خوردن تو رستورانُ هی خراب میکردم

که مجبور شن ادسر ! غذا بیارن چند دست غذا بخورم !



آدمها 2دسته هستند:

اونایی که دسته 1دستشونه

اونایی که دسته 2 دستشونه



سرنوشت ما این بود:

تو بدبختی نقش اول

تو خوشبختی فقط سانسور



مورد داشتیم طرف قیافش شبیه دفاع آخر فوتبال دستی بوده

بعد زیر عکسش نوشته :

متنفرم از کسایی که جذب زیبایی ظاهری من میشن 

نظرات 5 + ارسال نظر
Tachberdee دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:29 ق.ظ

سلام
میگن حاولیقان ایکی سیچار! بله در همین حد.
خلاصه گفتم که توربو و من نفرت انگیز هم دوبلش اومده اینم لینکاش!

http://www.downloadha.com/1392/08/دانلود-دوبله-فارسی-انیمیشن-من-شرور-2-despicable-me-2/

http://www.downloadha.com/1392/08/دانلود-دوبله-فارسی-انیمیشن-توربو-turbo-2013/

hello...thank you for all

مهندس هویج دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 ق.ظ http://havijoo.blogsky.com/

خیلی باحال بود یونس

your welcome

Arshia دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 ق.ظ http://pc-iran.ir

سلام
مرسی زیبا بود

Hello..your welcome

Tachberdee دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:24 ب.ظ

یه آبادانیه و یه یارو میرن شبونه یک دیوار رو خراب کنند.

آبادانیه میگه: تو چراغ رو بگیر من پتک میزنم.

آبادانیه یک پتک که میزده یک آجر می افتاده.

یارو میگه: بیا تو چراغ بگیر تا من پتک بزنم.

آبادانیه میره چراغ بگیره و یارو با یک ضربه تمام دیوارو میریزه پایین !

آبادانیه میگه : ولک حال کردی....اینطوری چراغ میگیرنا!!

interesting

هنگامه یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:10 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

وای چقدر نخ دندون گرون شده دیگه با نخ لباسم دندوونم و پاک میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد