دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

یادش بخیر



دلم تنگه . . . .


برای دعا کردن واسه نیومدن معلم ....
برای قرآن های اول صبح و خوندن سرود ایران اول هفته ....
برای خط کشی کناردفتر مشق با خودکار آبی و قرمز ....
برای تخته پاککن و گچ های رنگی کنار تخته ....
برای ترس از سوال معلم ....
برای لیوانای آبی که فلوت داشت ....
برای روزنامه دیواری درست کردن ....


دلم برای همه ی دلخوشیهای کودکانه تنگ شده ...


نظرات 4 + ارسال نظر
somayeh پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ق.ظ

آدما مثل کتابن ...

*از روی بعضی ها باید مشق نوشت ...*

*از روی بعضی ها باید جریمه نوشت ...*

*بعضی ها رو باید چندبار خوند تا معنیشونو بفهمیم ...*

و* بعضی ها رو باید نخونده دور انداخت...*

Beautiful

Tachberdee پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ب.ظ

اتفاقاً من همیشه خدارو شکر میکنم که اون دوران گذشت!

هرشب 20 صفحه مشق ، هر روز شیلنگ ، هر هفته ناخن مو و ... .

6 صبح پاشدن 7.15 مدرسه 7.30 صف و کلاس و ... .

روزگار سختی بود!

هر روز شیلنگ که واسه بچه های یقه کلفت ته کلاس بود حجی! تو رو نمیگما
واللا ما که اون جلو بودیم بین بچه های خوب
بله

هنگامه یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:05 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

دلم تنگه

مریم یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:59 ب.ظ

لایک

thanks

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد