دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

دل نوشته



این روزها دلم که می گیرد نگرانت می شوم


 و می دانم اینهمه ابر را برای قشنگی گوشه ی آسمان نگذاشته اند… 


نظرات 4 + ارسال نظر
هنگامه چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ب.ظ

باران...

آرام....

می آید...

اشک های مرد

مردانه

می آید

باران و اشک ها یکی می شوند

واشک های مرد زیر قطرات باران

پناه می گیرد

این اعجاز باران است...

زیبا بود...

بانو پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 ق.ظ http://g-four0097.blogfa.com

سلا آپــــــــــــــــــــــــــم خوپشحال میشم سر بزنی

سلا ممنون...باشه..

هنگامه شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:30 ب.ظ

یلدا، تو را دوست دارم، به اندازه همه ستاره هایى که در چشم هایت مى درخشند،
اى خواستنى ترین شب ها!
طعم تو، به اندازه همه صبح هاى دل انگیز آفتابى بهار، شیرین است.
و چه خوب است بنگریم:
"بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد"
و این یعنی:
بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی وقتی همه چیز یخ می زند.
اینم هدیه شب یلدا....
http://www.persiancards.com/static/cards/18/114.swf

خیلی خیلی ممنون ...هنگامه عزیز..میبخشی یه کم مشغولم...

شب یلدا مبارک

هنگامه جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ق.ظ

خواهش میکنم یونس خاله ایشالا ک توی امور زندگیت موفق باشی

منم همیشه دعا گو هستم

شما هم همچنین...خیلی ممنون خاله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد