دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

خنده بازار


آرایش چیست؟
لوازمیست ک سکینه رابه پارمیداتبدیل میکند.


مسیج اشتباهی برام اومده بودبدین شرح:رسیدی برزیل شکربیارتزریق کنیم به بازارحواست باشه ها..
حالاجواب من(درحالی که دارم چوب

شورمیخورم):من تازه رسیدم ریودوژانیرو..ناسلامتی کارم بیزنسه ایناروبه من نگو
فکرکنم به طرف شوک وارد کردم چون دیگه جواب

نداد..

  این دخترا تو فیسبوک چقدر

روشنفکرن ?? 
.
.
.
.
.
.
همش بوس و بغل میخوان :)))
حالا تو خیابون به یکیشون یه لبخند
ملیح بخوای بزنی!! 
خار و مادرتو میاره جلو چشمات






رفتم یوگا اسم بنویسم دو به شک بودم حوصلم میشه برم یا نه 

مربیه گف میای کلاس ملافه و بالشم بیار. 

فهمیدم همون ورزشیه که یه عمر دنبالش بودم :))





رفتم دکتر میگم مفاصل دست راستم درد میکنه
میگه:
وی چت رو از رو گوشیت آن اینستال کن :|



میگن تو جهنم فقط کارت شارژ ۱۰۰۰۰تومانی میفروشن …

اونم با قیمت ۱۵۰۰۰تومن !

تازه وقتی رمز رو بزنی پیام میاد این کارت شارژ قبلا استفاده شده است!!
:| حالا میگن تو بهشت ایرانسل پیام میده:با شارژ۱۰۰۰ریال دیگر ۱۸۵۲۲۲۶۰۰۰ ریال اعتبار از ما هدیه بگیرید!!!!!!!

حالا بازم گناه کن تا این روزا رو نبینی !




سلامتی دهه شصتی ها که ماشین کنترلی نداشتن ولی یه نخ دومتری به ماشین پلاستیکیشون میبستن و ذوق دنیارو میکردن که ماشینشون ۲ متر عقب تر از خودشون راه میره !




غضنفر میره با پژو 206 مسافرکشی 4 نفر رو
سوار میکنه بعدش خیلی تند میره .
اولی میگه آقا خیلی داری تند میری .
غضنفر میگه تا حالا 206 داشتی ؟
طرف میگه نه .
میگه : پس خفه شو .
همین طور سرعت رو میبره بالا و تا نفر سوم
همین جواب رو میده .
چهارمین نفر میگه آقا خیلی تند میری .
میگه تا حالا 206 داشتی .
میگه : آره .
غضنفر میگه : پس تورو خدا بگو ترمزش
ﻛﺠﺎﺱ




طبقه بندی آیکیو:
نابغه
تیزهوش
باهوش
معمولی
کم هوش
دیرفهم
کم فهم
نفهم
گیج
پرت
پسر!!!!!
.
..
.
.
.
.
.
.
دخترها پرچم بالا
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.

و در آخر دختر

پسرها موج مکزیکی 






پشت نیسان آبی نوشته بود :

خرید آهن الات و ضایعات بهانه است 

تو کوچه ها دنبال تو می گردم !



بد شانس ترین نسل تاریخ ایران ! ! ؟

تو نوزادیمون شیر خشک نایاب شده بود …

......
دوران تحصیل هم هر چی طرح بود رو ما امتحان کردن … نظام قدیم, نظام جدید, نظام خیلی جدید …

رسیدیم دانشگاه سهمیه ها بیداد کردن … فارغ التحصیل شدیم به خاطر زیاد بودن جمعیت کار پیدا نشد …

عاشق شدیم گشت ارشاد رو سرمون خراب شد …

ماشین خریدیم بنزین سهمیه بندی شد … روزگارمون سیاه شد …

بارالها ! دیگه حالی واسمون نمونده که به راه راست هدایت شیم، خودت راه راست را به سوی ما هدایت کن
نظرات 5 + ارسال نظر
هنگامه جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ق.ظ

یونس پسرم حمیدم با من خوند گفت خیلی باحال بود

مرسی شدید

خواهش میکنم...سلام به داش حمید برسونید...

هنگامه جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ق.ظ

اینم الان از وبم ربودم یونس خاله


میــــان دِلتَنگــــــی هایَــــــم باشـــــــ تا فَراموشَـــت نَکُــــــنَم…

تا بــــه یاد داشـــ ـــته باشَمَـــــت…

تا بِــــــ ـدانَــــم که هَستـ ـــــی…

تا بِدانــــــی میانِ ثانیــــه هایِ دِلتَنگیـــــهامـــ تــــــو وجــــــود داریــــ…

مخلصیم دربست..

ᄊムんÐノ丂 یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:31 ب.ظ http://shiksport.blogfa.com/

وای خــــــــــــــــــــــــدا
خیلی باحاله

مرسی..خوشحالم که خوشتون اومده...

Tachberdee دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ب.ظ

در تکمیل فرمایش آخر:

خدایا! یادم بده ، یادم باشه ، یادت باشم!

بسیار عالی و نیک...

هنگامه پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:22 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

حمیدم سلام رسوند یونس خاله

مخلص

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد