دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

دل نوشته


خداوندا

مرا غرض ز نماز آن بود که پنهانی

حدیث درد فراق تو با تو بگذارم

وگرنه این چه نمازی بود که من باتو

نشسته روی به محراب و دل به بازارم . . . ؟

نظرات 4 + ارسال نظر
رویای خیس چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:46 ب.ظ http://name-shab

عکس قشنگیه!دل منم پر کشیده!!! التماس دعا

مرسی...محتاجیم به دعا

هنگامه پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:10 ق.ظ

وقتی میری مکه نرو انقدده خرید کن بشین توی کعبه عبادت کن

البته این شعرت معنی دیگه میداد خو من دلم خواست ک اینطوری بگم

باشه...

هنگامه پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:29 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

یونس دعا کن بازم برم مکه خیلی دلم میخواد

ایشالله...حاج خانوم...ایشاالله نصیب هممون بشه

هنگامه یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:48 ب.ظ

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد