دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

خنده بازار


یه جفت جوراب داشتم، خیلی باهم معاشرت داشتیم

توی دوران اوج رابطه مون یه لنگه اش گم شد...

امروز کشومو ریختم بیرون، یهو دیدم اون تــَــه زُل زده تو چشمام!!!!

... گفتم: کجا بودی لوتــــــــــی؟!؟!؟

گفت: باس یه مدت با خودم خلوت می کردم، ولی تمام این مدت بوی تو رو می دادم...

بــــــوییدمش... همون لحظه فهمیدم خیلی مــَــــــــــــــــــــــرده!

سنگم بود با اون بو باید پودر میشد تا الان...

  شما هم مثل من قبل از شروع امتحان فکر میکنید همه چی یادتون رفته؟ بعد که میرید سر جلسه مبینید:

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
نه بااااباااا واقعا همه چی یادتون رفته 

*************************



تو زندگیم اینجوری قانع نشده بودم تاحالا 
.
.
.
.
.
.
.
.
به بابام میگم : 
این گوشی موبایلتو 3 ساله که داری قدیمی شده بنداز دور، یکی دیگه بگیر ...
میگه: اگه اینجوریه که تو رو هم 20 ساله دارم اول باید تو رو بندازم دور!! 

من میدونم سرِ راهی بودم Sadsmiley

*************************

بابام اومده میگه: خاویار تقلبی اومده... مواظب باشین سرتون رو کلاه نذارن!!!!!!
.
.
.
یکی نیست بگه د آخه پدر من....

کدوم یکی از اعضای خونواده ما تا حالا خاویار از نزدیک دیده اصلا؟؟؟ 

*************************



رفتم دو دقیقه آشغال بذارم پایین، انقدر هوا سرد بود که تو آسانسور به خودم مى گفتم نباید بخوابى لعنتى 

*************************

یه یارویی در خونمونو زد گفت: داریم برا اهالی این محل یه استخر مجانی میسازیم، خوشحال میشیم شمام در حد توانتون کمک کنید...
.
.
.
.
.
.
.
بابامم یه لیوان آب بهش داد 

*************************



از راست به چپ: خواهر ریحانا، بانو بریتنی اسپیرز و لیدی گاگا

نظرات 5 + ارسال نظر
š⊕mαψεh دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:45 ب.ظ http://somayeh16.blogfa.com

یکی تعریف میکرد :
توی آسانسور واساده بودم یه دختری هم سوار شد
اول ساکت بود بعد گفت:چطوری؟
گفتم: الحمدلله ....
یه نگاهی به من کردو هندزفری شو جابجا کرد!
معلوم شد داره با تلفن حرف می زنه!
هیچی دیگه منم تسبیحم رو از تو جیبم در آوردم ادامه دادم:
الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله ....

استغفرالله

š⊕mαψεh چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:50 ق.ظ http://somayeh16.blogfa.com

داشتم با کامپیوتر ور میرفتم..
بابام اومده میگه پاشو برو دم در دوس دخترت کارت داره…
منم پشم ریزان پاشدم میگم چییی؟؟؟؟؟ینی مهسا دمه دره؟؟؟؟
بابامم یه لبخنده ملیح تحویلم داده میگه شوخی کردم پسر…
فقط میخواستم اسمشو بدونم…پس اسمش مهساس!!!!
خدایااااا از دست این بابا من را ذوق مرگ بگرداااان

بله خیلی باحال بود...

shadi چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:37 ب.ظ

خیلی باحال بووووووووووووووووووووووود!!!!!!!!!!!!

merc

ᄊムんÐノ丂 شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ب.ظ http://shiksport.blogfa.com/

سیلوووووووووووووووووووووووووم داداشمممم
هر وقت میام وبت دلم وا میشه
ممنون از پستای خوبت

سلام به روی ماهت
چی سعادتی بهتر از این..

خواهش میکنم عزیز دل

هنگامه شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:02 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

این خواهران خیلی بی ریخت شدن اینطوری

مخصوصا بریتنی اسپیرز انتطار نداشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد