دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

جمله امروز



تقریبا همه ی مردم

بخشی از عمرشان را در تلاش برای نشان دادن ویژگی هایی که ندارند ، تلف می کنند . . .


تصویر امروز


این تصویر انرژی یک روز پدر و مادر رو تامین میکنه .

دل نوشته

با کسی باش که “تو” را بخواهد

نه کسی که تو را “هم” بخواهد . . .


Anniversary



!Happy Valentines day

دل نوشته


بدون ترس از آینده

به گونه ای عاشقانه تو را غرق بودن خواهم کرد 
که دنیا از شوق 
تکرار کند لحظه های با هم بودنمان را... 

.. (به سلامتی  همه عشق های واقعی ) ..



انسان مهربان یا انسان منتقد.

کدام مطلوب شما و جامعست؟!

جنیفر لیوینگستون، مجری چاق تلویزیون درس بزرگی به بینندگان برنامه ی خود ، داد. 

او در برنامه تلویزیونی اش، متن ایمیل ارسالی از یک بیننده را خواند. 

در آن ایمیل، آن فرد به چاق بودن جنیفر انتقاد کرده و گفته بود این خیلی شرم آور است که طی

 چند سالی که مجری تلویزیون بوده هنوز خود را لاغر نکرده

 و این چاقی وی برای جامعه و سلامت خودش مخرب و زیان آور است.

این مجری تلویزیونی سپس به نکته ای حیاتی اشاره کرد. به این عادت توهین کردن (bullying) که بسیار سرایت کننده و

 رو به گسترش است...

 
ادامه مطلب ...

دل نوشته


روزگار کودکی یادش بخیر
 
یاد شبهای خوش و شادش بخیر

زندگی مثل سلامی ساده بود

زندگانی صبح و شامی ساده بود

سفره نان و پنیری داشتیم

در نداری چشم سیری داشتیم

وقت بخشش دست ما لرزش نداشت

مال دنیا اینقدر ارزش نداشت

آدما تاب و تحمل داشتند

بر خدا خیلی توکل داشتند..

دل نوشته


رفتگرجوان عاشق شده بود!


جرأت گفتنش را نداشت!


هیچکس هم نمیدانست
 چرا کوچه دخترک
 از همه جا تمیزتر

است…!

خنده بازار


یکی از فانتزیام اینکه
رو کاناپه دخترمو بغل کنم هی بوسش کنم. نازش کنم
بعد از تو اشپزخونه عیال داد بزنه سهم

منو هم بزار
دارم میام
آخ که چه حالی میده….

***

بقیه در ادامه مطلب

  ادامه مطلب ...