دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

نقاشی های 3 بعدی روی تی شرت ها

اگر شما هم از علاقه مندان به حیوانات هستید با دیدن این تی شرت ها قطعا وسوسه می شوید که یکی از آنها را بخرید. این تصاویر با آخرین فناوری های چاپ 3 بعدی بر روی این تی شرت ها چاپ شده اند و آنقدر حقیقی به نظر می رسند که از دور انسان را می ترسانند.

برای دیدن ادامه تی شرت ها..روی ادامه مطلب کلیک کنید..
ادامه مطلب ...

جملات قصار سخنان بزرگان..

پند و اندرزهای ارزشمند از بزرگان






برین به ادامه مطلب..

ادامه مطلب ...

در مخزن زندگیتان کوسه ای بیندازید..



خود را مجبور به پیشرفت کنید …در گذشته های نه چندان دور آدمهایی که دنبال آب باریکه بودند یا یه شغل مطمئن دولتی داشند ،خیلی آدمهای منطقی و موفقی محسوب می شدند.

آسته برو آسته بیا که گربه شاخت نزنه را به عنوان یک روش زندگی خیلی از خانواده ها به فرزندانشان یاد می دادند ….
اما گذشته ها گذشته … این روزها برای موفقیت باید جسور بود …باید خطر کرد …باید مسولیت همه ی چیز را بر عهده گرفت …
این روزها شما شخصا خودتان باید خودتان را مجبور به پیشرفت کنید …در همه چی ! در سطح زندگی شخصی ، در سطح زندگی اجتماعی ، در زندگی حرفه ای و …و…
نوشته ی زیر از جمله نوشته های بسیار زیبایی که به کسانی که تصمیم دارند فرصت کوتاه حیات را “زندگی” کنند پیام شفافی می دهد …

شما هم از همین دسته اید ؟؟

ژاپنی ها عاشق ماهی تازه هستند. اما آب های اطراف ژاپن سال هاست که ماهی تازه ندارد. بنابر این برای غذا رساندن به جمعیت ژاپن قایق های ماهی گیری، بزرگتر شدند و مسافت های دورتری را پیمودند. ماهیگیران هر چه مسافت طولانی تری را طی می کردند به همان میزان آوردن ماهی تازه بیشتر طول می کشید.
اگر بازگشت بیش از چند روز طول می کشید ماهی ها، دیگر تازه نبودند و ژاپنی ها مزه این ماهی را دوست نداشتند.
برای حل این مسئله،شرکت های ماهیگیری فریزرهایی در قایق هایشان تعبیه کردند. آن ها ماهی ها را می گرفتند آن ها را روی دریا منجمد می کردند. فریزرها این امکان را برای قایق ها و ماهی گیران ایجاد کردند که دورتر بروند و مدت زمان طولانی تری را روی آب بمانند.

اما ژاپنی ها مزه ماهی تازه و منجمد را متوجه می شدند و مزه ماهی یخ زده را دوست نداشتند. بنابر این شرکت های ماهیگیری مخزن هایی را در قایق ها کار گذاشتند و ماهی را در مخازن آب نگهداری می کردند. ماهی ها پس از کمی تقلا آرام می شدند و حرکت نمی کردند. آنها خسته و بی رمق ، اما زنده بودند.
متاسفانه ژاپنی ها مزه ماهی تازه را نسبت به ماهی بی حال و تنبل ترجیح می دادند. زیرا ماهی ها روزها حرکت نکرده و مزه ماهی تازه را از دست داده بودند.
باز ژاپنی ها مزه ماهی تازه را نسبت به ماهی بی حال و تنبل ترجیح می دادند. پس شرکت های ماهیگیری به گونه ای باید این مسئله را حل می کردند
.

ادامه مطلب ...

افسردگی و راه های بیرون رفت از آن


افـسردگی اختلالی است که قادراست افکار،خلق وخو،احـساسات،رفـتــار، سلامتی جسمانی و روحی شماراتحـت الشـــعاع قراردهد. هرانسانی درمقاطع خاصی از زنـدگی خود به افسردگی دچارمیگردد.

ادامه مطلب ...

دیگه شکر نخورید !!!

در ادامه مطلب چندتا از مضرات شکر رو باهم بررسی می کنیم..

ادامه مطلب ...

مقدمه وبلاگ

بیست سال بعد،بابت کارهایی که نکرده ای بیشتر افسوس می خوری تا بابت کارهایی که کرده ای  بنابرین روحیه تسلیم پذیری را کنار بگذار.از حاشیه امنیت بیا بیرون. 

جست وجو کن.بگرد،آرزو کن،کشف کن"   {مارک توین}

خوش آمدگویی

با سلام خدمت دوستان و بینندگان عزیزم 

این سومین ولاگمه که شروع کردم  

به نوشتن 

امیدوارم خوشتون بیاد