دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

طنز امروز


دو تا جوجه عاشق همدیگه می شن .
همش با هم بودن .
اما وقتی بزرگ می شن هر دو تا

خروس می شن !
.
.
.
.
.
.

.
نکته ی

اخلاقی : تا وقتی جوجه ای عاشق نشو !

    هیچ وقت با تایر رفتارت روی دل کسی ترمز نکن. جمله ازین فلسفی تر شنیده بودین عایا؟




آقا تجربه ثابت کرده!
اگه بالای سر کتری وایستی آبش دیرتر جوش میاد!

برید کنار دورشو خلوت

کنین بزارین کارشو بکنه!



جهان سوم جاییست که پشت ماشینت بنویسی:
یا رقیه… یا زینب…
بعد با همون ماشین

بیفتی دنبال آرمیتا و پارمیدا !



یکی وصیت میکنه تمام اعضاء بدنم رو پس از مرگم اهدا کنید جز مغزم!! میگن چرا؟
میگه :عکسای

خانوادگی توشه!



اطلاعیه جدید راهنمایی رانندگی:
پیرو مشکل آلودگی هوا،
امروز تنها خودروهایی که سه رقم

سمت راست پلاک آنها
بر ۱۷ بخش‌ پذیر است اجازه‌ی تردد دارند!




یکی ﺍﺯ ﻓﺎﻧﺘﺰﯾﺎﻡ ﺍﯾﻨﻪ که استاد منو ﺗﻬﺪﯾﺪ ﮐﻨﻪ ﮐﻪ ﺑﻬﺖ ﺻﻔﺮ ﻣﯿﺪﻡ ﺑﻌﺪ ﻣﻨﻢ ﺩﺭ ﺣﻀﻮﺭ ﻫﻤﻪ ﺑﺮﻡ ﺟﻠﻮﺵ ﺳﺮﻣﻮ

ﺑﮑﻮﺑﻢ ﺑﻪ ﺩﯾﻮﺍﺭ، ﺑﮕﻢ:
ﻣﻨﻮ ﺍﺯ ﻧﻤﺮﻩ ﻣﯿﺘﺮﺳﻮﻧﯽ؟
ﻣﻦ ﺯﻧﺪﮔﯿﻤﻮ ﺑﺎﺧﺘﻢ ﺍﺳﺘﺎﺩ… ﺑﺮﻭ ﺍﺯ ﺧﺪﺍ

ﺑﺘﺮﺱ…




کفش خریدم سایز پامو نداشت ی سایز بزرگتر خریدم
باهاش رفتم دانشگاه ردیف اولم نشسته

بودم
داشتم جواب سوال استادمو میدادم که ی ژست گرفتم پامو بندازم رو اون پام
همین که پامو

بلند کردم کفشم با سرعت نور پرت شد وسط کلاس
دیگه بقیشو خودتون تصور کنید!!



اگه نذری ماکارونی میدادن سر “ته دیگش” یه واقعه عاشورای دیگه خلق میشد!





اس.ام.اس پسره به دوست دخترش:
کجایی عزیز دلم ؟زنگ زدم برنداشتی!
دختر : واااای همین

الان از استخر رسیدم خونه!
دارم از خستگی میمیرم.میرم بخوابم کم کم…تو کجایی عزیزم؟
پسر

: من توی یه پارتی ام! درست پشت سرت وایستادم ..!




ﻃﺮﻑ ﺑﺎ ﻣﺎﺷﻴﻦ ﻗﺮﺍﺿﻪ ﺵ ﻣﻴﺰﻧﻪ ﺑﻪ ﻳﻪ
ﻣﺎﻛﺴﻴﻤﺎﻱ ﻧﻮ..
ﺑﺎ ﻫﺰﺍﺭ ﺯﻭﺭ ﻭ ﺯﺣﻤﺖ ﺍﺯ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ

ﺭﺿﺎﻳﺖ
ﻣﻴﮕﻴﺮﻩ.
ﺗﻮ4ﺭﺍﻩ ﺑﻌﺪﻱ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﻣﻴﺰﻧﻪ ﺑﻪ ﻫﻤﻮﻥ
ﻣﺎﻛﺴﻴﻤﺎ!
ﺳﺮﺷﻮ ﺍﺯ ﻣﺎﺷﻴﻦ ﺑﻴﺮﻭﻥ

ﻣﻴﺎﺭﻩ ﻣﻴﮕﻪ:
ﺑﺮﻭ ﺑﺮﻭ ﻣﻨﻢ




شعر جدید دخترا ؛
یه کیلیپس دارم قلقلیه
سرخ وسفید نیم متریه
میزنم رو سرم هوا

میرم
نمیدونی تا کجا میرم
من این کلیپسو نداشتم
قد کوتاهی داشتم
افسردگی می

داشتم
بی افم بهم عیدی داد
یه کیلیپس یک متری داد

نظرات 3 + ارسال نظر
هنگامه چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:44 ق.ظ http://http://hengameharjomand.blogsky.com/

خیلی قشنگ بود یونس خاله مخصوصا اسم رقیه و زینب مینویسه میافته دنبال آرمیتا و پارمیدا

واللا بوخودا

Tachberdee پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 ق.ظ

سریال Arrow این هفته پخش نمیشه!
اسم Navid Negahban رو تو IMDB سرچ کن.
بازیگر ایرانی سریال Arrow که به مرلین آموزش داد.

باشه...ممنون

Tachberdee پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ب.ظ

ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﭘﺮﺍﯾﺪ ﺑﺰﻥ ﺑﻐﻞ!
ﺧﻮﺍﻫﺮﺗﻮﻧﻦ؟
- ﻧﻪ!
ﺧﺎﻧﻮﻣﺘﻮﻧﻦ؟
- ﻧﻪ!
ﺍﺻﻼ ﻧﺴﺒﺘﯽ ﺩﺍﺭﯾﻦ؟!!!
- ﻧﻪ!
ﺑﻪ ﻫﺮ ﺣﺎﻝ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﻪ ﻫﻢ ﻣﯿﺎﯾﻦ ! ﮐﺎﺵ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﻨﯿﻦ!
ﺑﭽﻪ ﺗﻮﻥ ﺧﻮﺷﮕﻞ ﻣﯿﺸﻪ!!!

"گشت ارشاد؛نتیجۀ دوستی با آمریکا"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد