دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

اقتصاد دان بزرگ جهان "milton firidman"



می توانیم پول خودمان را برای خودمان خرج کنیم . در این حالت پول را با وسواس خرج می کنیم تا هزینه حداقل و منفعت حداکثر شود.

میتوانیم پول خودمان را برای دیگری خرج کنیم. مثلا یک هدیه تولد بخریم . در این صورت خیلی به محتوای هدیه کاری نداریم , اما به قیمتش توجه داریم.
می توانیم پول دیگران را خرج خودمان کنیم. در این صورت من خودم را یک نهار خوب مهمان می کنم!

و در نهایت می توانیم پول دیگری را برای دیگری خرج کنیم. اگر چنین شود نه دل نگران پولی هستیم که خرج می شود و نه نگران چیزی که کسب می شود..
نظرات 2 + ارسال نظر
مرغ باغ ملکوت سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ب.ظ http://namaz-e-eshgh-e-man

چه جالب بود !


بخدا به وب مام سر بزنی
وبت آنفولانزا نمیگیره ها داداش!

ثریا چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:26 ب.ظ

آپم.............خواستی بیا........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد