دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

دل نوشته

گفتم:خدایا از همه چیز دلگیرم!گفت:حتی از من؟!گفتم:خدایا دلم را ربودند!گفت:پیش از من؟!گفتم:خدایا چقدر دوری!گفت:تو یا من؟!گفتم:خدایا کمک خواستمگفت:از غیر از من؟!گفتم:خدایا دوستت دارم..گفت:بیش از من..؟!
نظرات 5 + ارسال نظر
مرغ باغ ملکوت جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ب.ظ

گفتم : خدا اینقد نگو من!
گفت: من توام، تو من!

سلام مستر برادر یونس!
کجایی؟ دیگه ماهارو تحویل نمیگیری آقای دکتر

سلام مرغی جون..من درست اینجام..زیاد دورنیستم..اینترتم تموم شده..تمدید که کردم میام

مرغ باغ ملکوت شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:27 ق.ظ

[قلب][گل][قلب] عیدتون مبارک [قلب][گل][قلب]

[یه دسته گل] عید شما هم مبارک [یه دسته گل]

هدایت شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ب.ظ http://1121kh.blogfa.com

سلام اقا یونس.با تبادل لینک موافقی؟؟؟
اگه موافقی بگو با جه اسمی لینکت کنم///

ساحل دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 ق.ظ

خدا تمام ،عشق و ناز هس

عاشقشم


مرسی از مطالب قشنگت

به به ساحل خانوم گل..خوش اومدی..بازم سربزن..

هدایت چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ق.ظ http://1121kh.blogfa.com

سلام.منم شما رو لینک کردم....
د
در ضمن این عنوان ستایش هم عوض نمیشه...

چشم ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد