دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

مناجات



خدایا دلم گرفته شاید اگه ناراحتی نبود هیچ موقع ما بنده هات سراغت نمی اومدیم
خدایا دلم گرفته از ادمایی که تظاهر می کنن عاشقتن از ادمایی که …..
خدایا عشق چیه عاشقی کدومه ؟
چرا اون چیزی و که من اسمش و میزارم عشق همش سراب می شه خدایا عاشقی و یادم بده .
شرط عاشقی عشق تویه؟؟؟؟خوب یادم بده یادم بده همش عاشق تو باشم
خدایا تو دنیات تنهای تنهام جز تو کسی رو ندارم تو پناه منی تو تنهایی هام تنهام نزار
خدایا دلم گرفته ارومم کن همین ….چیز زیادیه که منه بنده ازت می خوام فقط ارومم کن.
ارومم کن که خیلی داغونم ..خیلی….
دوست دارم خدا تو دیگه منو فراموش نکن تو تنهام نزار همین…..
دوست دارم خدا …فقط نگام کن…فقط نگام کن
نظرات 1 + ارسال نظر
مرغ باغ ملکوت یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:07 ب.ظ

یووووووووووووووووونس باز خانوت قهر کرد رفت خوونه ی بابات تو غمبرک گرفتی ؟؟؟
هزار دفعه گفتم این اخلاقتو درست کن!
زن داریت صففففففففففففره

عب نداره حالا پاشو برو یه جعبه شیرینی و یه دست گل بگیر از دلش در آر...
هر چند انقد گند میزنی که فک کنم سرویس طلاهم جواب نده!

باز حرف سیاسی در کردیا..ای ی ی سرویس طلا..ای ی ی ..
اینایی که نوشتم مال عاشقاس not me
منم از این حرفها بلدما فک نکن فقط خودت میدونی..بگمممم..؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد