دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

امان از دست ای خانم ها..

یه استادی داریم "خانم" که میگه خانم ها مثل عقرب هستن و نیش میزنن

ولی زهرشون شیرینه..

میگه زنها بلای خونه ان..




اگه تیپ بزنیم بریم سرکار.....میگن ببینم با کی قرار داری..؟

اگه لباسهای معمولی بپوشیم...میگن تو اصلا سلیقه نداری

اگه زیاد بگیم دوستت دارم....میگن باز چه نقشه ای تو سرته..؟

اگه نگیم دوستت دارم...میگن پای کس دیگه ای وسطه..؟

اگه زیاد بهشون زنگ بزنیم....میگن به من اعتماد نداری..

اگه زنگ نزنیم....................میگن انگار سرت خیلی شلوغه..

اگه تو خونه زیاد بخندیم.......میگن دیوونه شدی..

اگه کم بخندیم...........................میگن بخت النحس..

اگه شام بخواهیم..................میگن فقط فکر شکمشه

اگه شام نخواهیم...............میگن ذلیل مرده شام رو با کی کوفت کردی؟


نظرات 3 + ارسال نظر
مرغ باغ ملکوت شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ق.ظ

زن بلای خونه است
خدا هیچ خونه ا ی رو بدون زن نکنه

توهم که یکی از این بلا ها داری!

اتفاقا همین جمله رو"خدا هیچ خونه ا ی رو بدون زن نکنه" استادمونم گفت..

مرغ باغ ملکوت شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ب.ظ

تو هم که همچین بدت نمیاد یووووووونس!!!

راستی داداش میشه بپرسم اهل کدوم شهری؟

یه جایی همین نزدیکیا..زیر آسمون خدا..

مرغ باغ ملکوت دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 ق.ظ

چه جالب نمیدونستم! جزو استانهای جدیدالتاسیسه!

مهم نیس کجایی هستی..مهم اینه که دلت کجاس..؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد