دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

دل نوشت




استادمون میگفت:شما فقط واحد هارو پاس میکنین و به خود درس


 توجهی ندارین..چند وقت که گذشت ویه ذره که دقت کردم منظورشو


 فهمیدم..


وقتی داشتم یه درس از کتابم رو میخوندم به شعر فوق العاده زیبایی


 برخورد کردم که  یک شاعر معاصر اهل سوریه به اسم " نزار قبانی"


 اونو گفته..



امیدوارم خوشتون بیاد

تسالنی حبیبتی:           دلارام من از من می پرسد:


ماالفرق ما بینی وما بین السماء؟   تفاوت من و


 آسمان در چیست؟



الفرق ما بینکما         چنین است تفاوت تو و آسمان


انک ان ضحکت یا حبیبتی    که تو ای دلارام من چون لب به خنده بگشایی


انسی السماء              من آسمان را فراموش می کنم..


                          ***


مازلت تسالنی عن عید میلادی   همواره روز تولد مرا می پرسی


سجل لدیک اذن...ما انت تجهله   پس بنویس آنچه را که نمی دانی


تاریخ حبک لی ... تاریخ میلادی   تاریخ عشق من به تو..روز تولد من است


                        ***

رسالة من تحت الماء        نامه ای از زیر آب



ان کنت صدیقی             اگر دوست منی



ساعدنی کی ارحل عنک    یاریم ده تا رخت برکشم از تو



او کنت حبیبی             اگر معشوق منی



ساعدنی کی اشفی منک     یاریم ده تا از تو شفا یابم


 

لو انی اعرف       اگر می دانستم



ان البحر عمیق جدا...ما ابحرت      دریا چنین ژرف است..به دریا نمی


 زدم هیچگاه



 

لو انی اعرف خاتمتی          اگر پایان کارم را می دانستم 



لو کنت بدات...                 آغاز نمی کردم



اشتقت الیک...فعلمنی          دلم برایت تنگ شده...پس به من بیاموز



ان لا اشتاق..                   دل تنگ نشوم



علمنی                           به من بیاموز


کیف اقص جذور هواک من الاعماق؟   چگونه ریشه های عشقت را از


 ژرفا بیرون کشم..؟


علمنی                          به من بیاموز


کیف تموت الدمعة فی الاحداق؟    چگونه اشک در حدقه ی چشمان می میرد؟


علمنی...کیف یموت القلب     بیاموز...چگونه دل می میرد


 وتنتحر الاشواق..؟                ودل تنگی ها دست به انتحار میزنند..؟  



نظرات 2 + ارسال نظر
مرغ باغ ملکوت دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ق.ظ

جدی شعرای قشنگی بودن.

خودم که عاشقشم..اهل دل میخواد خواهر ..بازم ممنون

من چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:30 ق.ظ http://my-moon.blogsky.com

عالی بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد