دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

تست سردرگمی مغز و اختلال در تصمیم گیری مغز

تست زیر نمونه ای از حرکاتی است که با انجام آن مغز درگیر و گیج می

 شود. حتی اگر بارها و بارها این عمل را انجام دهید ، مغز با


 سردرگمی زیاد همان نتیجه را نشان خواهد داد و هیچ تغییری بوجود


 نخواهد آمد. یعنی شما نمی توانید با سعی و تمرین مداوم پایتان را


 باهوش کنید !! این تست بسیار هیجان انگیز تنها چند ثانیه طول می


 کشد. باور کردنی نیست ولی کاملا صحت دارد.


امتحان کنید:

در حالیکه مقابل مانیتور نشستید ( هر جای دیگر مانند صندلی مبل


 و.... ) پای راستتان را کمی بالا بیاورید و در جهت عقربه های ساعت


 بچرخانید.



در همین حال با دست راست عدد 6 را در هوا بنویسید مسیر چرخش


 پای شما تغییر کرد نه؟ یعنی پای شما خلاف عقربه های ساعت


 شروع به چرخیدن کرد درسته؟

نظرات 3 + ارسال نظر
دوست خدا دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ق.ظ http://mano-khodaye-man.blogfa.com

سلام دوست عزیز ممنون که بهم سر زدی.......نظر لطفتون بود...وبلاگتون رو تاجاهایی خوندم زیبا بود مطالب جالبی میزارید....بازم ممنون که اومدین

خیلی خوشحالم که وبمو پسندیدید..بازم منتظر حضور گرم شما هستم..

aboozar سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ب.ظ http://aboozar11.blogfa.com

سلام دوست عزیزم آپم
منتظر حضور پر مهرت هستم

احسان دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:06 ب.ظ

سلام.از اینکه وبلاگ منو لینک کردین خیلی ممنونم،اما به خاطر یه سری مشکلات وبلاگمو حذفش کردم.اگه میشه باشگاه پروازو از لینکاتون حذفش کنین.ممنونم.....

باشه دوست عزیز...موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد