دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

آموختم که

این پست رو تو بلاگ قبلیم گذاشته بودم..
حیفم اومد اینجا هم نذارم ..


آموختم که بهترین کلاس دنیا محضر بزرگ ترهاست

آموختم که
وقتی سعی می کنی عملی را تلافی کنی و
حسابت را تصفیه کنی
تنها به او اجازه می دهی بیشتر
تو را برنجاند..

آموختم که
هر چه زمان کمتری داشته باشم
کارهای بیشتری انجام می دهم

آموختم که
اگر کسی بگوید روز مرا ساخته ای
روز مرا ساخته است

آموختم که
اگر به هیچ طریقی قادر نیستم
کمک کنم ، برای او دعا کنم

آموختم که
هر چه آدمی نسبت به جبر زمانه اش جدی باشد
اما همیشه به دوستی نیاز دارد
که بتواند بدون تکلف و ساده لوحانه
با او برخورد کند

آموختم که
گاهی اوقات همه آن چیزی که انسان نیاز دارد
دستی برای گرفتن و قلبی برای
درک شدن است

آموختم که
باید شکر گذار باشیم که
خداوند هر آنچه را
از او خواستیم به ما نداده است

آموختم که
زیر ظاهر سر سخت هر انسانی
فردی نهفته که خواهان تمجید و
دوست داشتن است

آموختم که
زندگی سخت است ، ولی من سخت ترم

آموختم که
وقتی در بندر غم لنگر می گیری
شادی در جای دیگر شناور است

آموختم که
همه خواهان آنند که در اوج قله زندگی کنند
اما همه شادی ها
و پیشرفت ها زمانی رخ می دهد
که در حال صعود به آن هستی

آموختم که
پند دهی فقط در دو برهه از زمان
جایز است
زمانی که از تو خواسته می شود
و هنگامی که خطر زندگی کسی را
تهدید می کند

نظرات 3 + ارسال نظر
مداد رنگی چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:53 ب.ظ http://manui.blogsky.com/

خواندنی بود

ممنان

افسانه چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:47 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام
پست عالی بود ارزش دوبار گداشتن رو داشت

tnx dear

فریدون پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:46 ب.ظ http://mehrdadbozorg.blogfa.com/

گاه سکوت معجزه می کند؛ بودن همیشه در فریاد نیست؛ فقط کافیست خوب گوش دهیم؛ این سکوت،خود از جنس فریاد است.
درود بر شما دوست عزیز
ممنون که وبمو مهمون نگات کردی
وب شما هم جالبه.
بازم منتظر حضور گرمت هستم تا با نظرات خوشحالم کنی. پس،تا یه سلام و یه نگاه دیگه شاد و دلت آفتابی[بدرود]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد