دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

جملات روز..



بهترین دوست کسیه که ,


اولین اشکتو ببینه ,

دومیشو پاک کنه ,

و سومیش رو تبدیل به خنده کنه ...



...


 

میگن هر نخ سیگار 3 دقیقه از عمر آدم کم می کنه!
همچنین ثابت شده اگه از چیزی لذت ببری 5 دقیقه به عمر آدم اضافه میشه!

نتیجه : سیگارتون رو با لذت بکشید تا 2 دقیقه به ازای هر نخ سیگار به عمرتون اضافه بشه.......

  (این جنبه شوخی داشت جدی نگیرید :ِ)

 

_______________

 

خداحافظ ای قصه ی عاشقانه خداحافظ ای آبی روشن دل

خداحافظ ای عطر شعر شبانه خداحافظ ای همنشین همیشه

خداحافظ ای داغ بر دل نشسته تو تنها نمی مانی ای مانده بی من

تو را می سپارم به دل های خسته

 

_______________

 

اگر در این جهان کسی هست که بادیدنش رنگ رخسارت تغییر میکند ،و صدای قلبت آبرویت را به تاراج میبرد ،مهم نیست او مال تو باشد ،مهم این است که باشد ،نفس بکشد و لبخند بزند

 

_______________

 

هرگاه یک مسیحی می میرد بر سر مزارش صلیبی می آویزند تا همه بدانند آنجا گوری است تو هم بر گردنت صلیبی بیاویز تا همه بدانند سینه ی تو گورستان مــن است...

 

_______________

 

معلم: هرکی سوال بعدی منو جواب بده میتونه بره خونه. شاگرد کیفشو از پنجره میندازه بیرون… معلم با عصبانیت: کی اون کیفو انداخت بیرون؟ من بودم آقا..خداحافظ

 

_______________

 

رد بول ناتوان است ، وقتی ..." آغوش تو" به من "بال" می دهد

 

 

... ادامه دارد


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد