دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

عکس های رمانتیک و احساسی..


اینروزا رمانتیک و احساسی بودن توی تنهاییه..

نمیدونم چرا  !!

اینروزا همه انگار تنهان..

همه یه جای خالی کنارشون هست..

کتاب ها ،فیلم ها،سریالها،اس ام اس ها،ترانه ها ،عکسها و..

مثل اینکه مردم بیشتر تنهایی رو دوست دارن،نمیدونم دلیلش چیه..

انگار منم  یه جورایی این احساس رو دارم باور میکنم..

انگار منم تنهام..

دوست ندارم تو وبم زیاد حرف دلمو بزنم اما..گاهی هوایی میشم..

دلم میخواد فقط بنویسم..


اگه مایلید بقیه  عکسها رو هم ببینین..
خیلی قشنگن حتما ببینید..(و خوشحال میشم نظرتونو هم بفرمایین)









































































نظرات 1 + ارسال نظر
دریا پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 ق.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبایی دارید
متنها زیبا و بی ریا هستن
امیدوارم همیشه شاد باشید و اندوه در دل نداشته باشید

سلام دریا خانوم..شما خیلی لطف دارین..
ممنون از حضور قشنگتون..بازم سربزنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد