دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

تمبلی تا کجـــــــــــــا...!

S A L I J O O N


این یکی ..بقیه در ادامه..

S A L I J O O N


S A L I J O O N


S A L I J O O N


S A L I J O O N


S A L I J O O N


S A L I J O O N


S A L I J O O N


S A L I J O O N


S A L I J O O N


S A L I J O O N


S A L I J O O N


S A L I J O O N


S A L I J O O N


S A L I J O O N


S A L I J O O N


S A L I J O O N


S A L I J O O N


S A L I J O O N


S A L I J O O N


S A L I J O O N


S A L I J O O N


S A L I J O O N


S A L I J O O N


S A L I J O O N

نظرات 3 + ارسال نظر
Tachberdee سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:34 ب.ظ

این عکسا منو یاد یکسری از ادارات انداخت!
دو ماه پیش رفتم توی یکی از این ادارات همه یا خواب بودن یا مرخصی گفتم چه خبره گفتن عید اومده ، گفتم مرد مومن عید اومد و رفت. گفتن عید رفته ولی حال و هواش هنوزم مونده!

آره دادا..به نکته ی خوبی اشاره کردی..بس که کار میکنن

Tachberdee سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:36 ب.ظ

این عکسا منو یاد یکسری از ادارات انداخت!
دو ماه پیش رفتم توی یکی از این ادارات همه یا خواب بودن یا مرخصی گفتم چه خبره گفتن عید اومده ، گفتم مرد مومن عید اومد و رفت. گفتن عید رفته ولی حال و هواش هنوزم مونده!

حاضر جوابم هستن بی شرفا!

دریا چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ق.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد