دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

میخوای یه کم بخندی..؟!!!!

شرحش با خودشه

گروه اینترنتی میشی گروپــــ



امان از این ترول های ...

مامانم گیر داده یه آهنگی هست بگرد ببین می تونی دانلودش کنی ؟! میگم اسمشو بگو ؟

میگه نه اسم خودشو میدونم نه خوانندشو ولی اولش یه ریتمی داره مثل " دیدینگ دیدینگ دینگ


 :) زندگیه ما داریم آخه



یه بار تو تاکسی از سر حجب و حیا خودم چسپوندم به در نخورم به دختره

دختره گفت آقا این مسخره بازی ها چیه درست مثل آدم بشین دیگه..

 من

دختره


واللا







 :خدایی عکس زیر برای من یکی هزار بار اتفاق افتاده

گروه اینترنتی میشی گروپــــ





گروه اینترنتی میشی گروپــــ



فکر کنم بچگیامون هممون اینو تجربه کردیم

گروه اینترنتی میشی گروپــــ





:D به نظر شما طرف زن بوده ؟؟؟

گروه اینترنتی میشی گروپــــ





!!! عجب

گروه اینترنتی میشی گروپــــ






!!! اینارو ولشون کنی درسته بچه مردمو میخورن

گروه اینترنتی میشی گروپــــ










نامه ی یه خانوم محترم به همسرش وقتی که همسرش مسافرت بوده

قبل از اینکه از مسافرت برگردی فقط میخواستم در مورد یه تصادف خیلی خیلی کوچیک بهت بگم که وقتی میخواستم ماشین رو توی 

پارکینگ بذارم اتفاق افتاد.
خوشبختانه من اصلاً صدمه ندیدم، بنابراین اصلاً نگران حال من نباش. من خوبم...
داشتم از فروشگاه برمیگشتم خونه، خواستم ماشین رو توی پارکینگ بذارم که اشتباهاً بجای اینکه پدال ترمز رو فشار بدم، پدال گاز رو فشار دادم.
اتفاق مهمی نیفتاد. در پارکینگ یه کم خراب شد. ماشین من هم آروم به ماشین تو برخورد کرد و ایستاد.
من واقعاً متأسفم، میدونم که تو با اون قلب مهربونت من رو میبخشی...
نمیدونی چقدر تو رو دوست دارم...
مشتاقانه منتظرم از سفر برگردی و تو رو در آغوشم بگیرم.
همسر دوست داشتنی تو
راستی، یه عکس از صحنه تصادف برات میفرستم تا زیاد نگران نباشی.



گروه اینترنتی میشی گروپــــ




به نظر منم چیزی نشده فقط یه برخورد ساده بوده






از قایقم باحال تره

گروه اینترنتی میشی گروپــــ







والا

گروه اینترنتی میشی گروپــــ



ببین الکی بلند بلند بخند فک کنه داریم مسخرش میکنیم

گروه اینترنتی میشی گروپــــ









آخر سالی نشستم دونه دونه خارهایی که فرو رفتن تو قلبم رو با نوک سوزن درمی‌آرم

بالاخره باید جا باز بشه برای خارهای جدید

گروه اینترنتی میشی گروپــــ









عجـــــــــــــــب طرحی داده طرف.

دیگه بلاخره زمان ، زمااااااااااااان گفتگو و اینجور حرفاست دیگه

گروه اینترنتی میشی گروپــــ










نظرات 3 + ارسال نظر
ماهور جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:49 ب.ظ http://www.bluegirl.blogsky.com

خیلی جالب بود مرسیییییییییییییییییییییی

سمانه شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 ب.ظ

بر روی هر پله ای که باشی خدا یک پله از تو بالاتر است،

نه بخاطر آنکه خداست چون می خواهد دستت را بگیرد

و آرامش آنست که بدانی در هر گام دست تو در دست خداست.

آی گفتی

سعید شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:14 ب.ظ http://saeed6858.blogfa.com

سلام

سلام سعیدجان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد