دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

عکسهای زیبا از چشم انسان

گروه اینترنتی میشی گروپــــ


وقتی این عکس ها رو میدیدم،یاد اون جمله ی معروف دکتر شریعتی افتادم..که میگفت:

وقتی همه به دنبال چشم های قشنگ هستند،تو به دنبال نگاه زیبا باش..

*خدا رحمتش کنه*


گروه اینترنتی میشی گروپــــ

گروه اینترنتی میشی گروپــــ

گروه اینترنتی میشی گروپــــ

گروه اینترنتی میشی گروپــــ

گروه اینترنتی میشی گروپــــ

گروه اینترنتی میشی گروپــــ

گروه اینترنتی میشی گروپــــ

گروه اینترنتی میشی گروپــــ

گروه اینترنتی میشی گروپــــ

گروه اینترنتی میشی گروپــــ

گروه اینترنتی میشی گروپــــ

گروه اینترنتی میشی گروپــــ

گروه اینترنتی میشی گروپــــ


نظرات 3 + ارسال نظر
افسانه سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:17 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام

دست تون درد نکنه

سلام خیلی ممنون..

دریا سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:21 ب.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

چه جمله ی زیبایی واقعا!
و همینطور عکسها!
تشکر از زحماتتون
مثل قبل پینشهادم اینه که کاش هر یکی دوروز یکی دوتا پس میذاشتین تا دقیقتر بشه استفاده کرد...اینجوری فرصت نمیشه از همه استفاده کنم...اینم که میگم باید بدونید بخاطر مطالب خوبتون میگم...
در ضمن دوست خوبم
من هم عاشق اون آهنگم ولی چند روزی بلاگ اسکین و پیچک مشکل داشتن گویا و آهنگ اجرا نمیشد باید دوباره اپلود میکردم با حجم کمتر که فرصت نداشتم...امروز اینکارو انجام میدم تا نیم ساعت دیگه میتونید اون اهنگ رو در وب گوش بدید و لذت ببرید
موفق باشید

ممنون دوست همیشگی..
خیلی تلاش کردم ،حقیقتش نتونستم..ولی بازم سعیمو میکنم..
***
تو رو بخشیدم به دریا تو رو بخشیدم به مهتاب
به سلامت نازنینممم تو رو میسپرم به آفتاب
***
تو وب های زیادی گشتم ..ولی آهنگ وبی به زیبایی مال شما نشنیده بودم..
...
ممنون دوست عزیزم..

دریا سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:24 ب.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

عکسها خیلی زیبان...من قبل از گفته ی دکتر شریعتی به یاد دستهای هنرمند خالقش افتادم.........!!!!!

همینطوره..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد