دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

ضایع ترین پروفایل ها


یارو از ناحیه قلوه سمت چپ حذف شده بعد از ناحیه کتف تو کادره !!!! آخه دختر صلواتی حالا یارو اون گوشه بود چیکار به تو داشت آخه ؟ یعنی کلا با یارو حال نمی کنی فقط با این قسمت که بغلت کرد حال کردی ؟؟ نه که چی آخه ؟؟


(راستی ،اینو بگم که توضیحات عکسها رو من ننوشتم.. از یه جای دیگه گرفتم،

اگه بی ادبی توش هست..پای نویسندش)





این عکس موردی نداره هاااااا فقط من موندم چه بلایی سر خشتک این بنده خدا اومده
:
O
ناگفته نمونه ما میدونیم این دم اون سگه هستش !
ولی یه لحظه واسه ما شبهه ایجاد شد
تاحالا به این فکر نکرده بودم که عکس مدلینگم می شه رو ماشین ظرفشوئیم گرفت !!!!!!!!!!!!!!!! من قبلا واسه یه عکس معمولی مدلامو میشوندم بالای یخچال .. !!!
من به آینده تو ایمان دارم تو با همین فوتوشاپ یه روزی روی کریس آنجل و کم میکنی !!!! میدونم هیشکی مثل تونمیتونه رو گل وایسه دمت گرم.. منتظر عکسای بدیت هستیم

بدون شرح !!!!


بچه جان خوب یه عرق نعنا می خوردی دل دردت که خوب شد بعد میومدی فیسبوک عکس آپ می کردی !!!!!!!
من موندم الان این چیه گذاشتی پروفایلت ؟؟؟؟
خواستی ببینی 
Alte فتوشاپت سالمـــــــــــــــــــــــــه ؟؟
یا خواستی کلا" ما رو با کاربردش آشنا کنی
ابن چیه آخه برادره من !
خوب الان این عکس یعنی چی ؟؟ الف) شبا که ما می خوابیم آقا پلیسه بیداره ب) من نماینده حمایت از پشم و پیلی مردان در ایرانم ج)من حتی زیر بغلمم پشم و پیلی داره د) من موقع خواب می ذارم پشم و پیلیم هوا بخوره تا پیازش تقویت شه و خوب رشد کنه ح)من به بلوغ رسیدم ، باور نداری زیر بغلمو نگاه کن ه) همه ی موارد به جز گزینه » ن « ..... با تشکر ستاد پشم و پیلی
ولی ای کاش یه دامن کوتاه با پشم و پیلی فراوون می پوشیدی با یه روژ قرمز جیگری که در خرمنی از سیبیل خودنمایی می کنه !!! اون وقت کلا خوراک یه هفته ما بودی !!!! آقا دمت گرم :)
گاگول خان اینجا گاگول خان اونجا گاگول خان همه جـــــــــــــــــــا
آقا این عکس اگه مدالِ طلای ضایع ترین پرفایل های فیسبوک رو نگیره حتما" نقرشو میگیره 
بعلـــــــــــــــــــــــــــــــــه
من پاریس هیلتون.... اینجا، روی فرش قرمز 
وایسادم... 
عکس یه بابایی رو هم دادن بهم نمیدونم برا چی!
!! 
I love u pmc
خو الان که چی مثل مگسِ ِ له شده ، چسبیدی به دیوار ؟؟؟ تُن دسشویی بزرگ دادی به عکست ؟؟؟ نه که چـــــــــــــــــــــی ؟؟؟؟؟ بابا این مدلا خز شد به مولـــــــــــــــــــــا ....
والا ما که نفهمیدیم اون خون چه معنی میده!!ولی عمیق که بهت نیگا کردم میخوای مثلا بگی خون اشامم!؟تو که به قیافت نمیخوره حتی سرپا بشاشی!!!ولی از یه زاویه دیگه که نیگات کردم متوجه شدم که میخوای با اون خون بگی کتک خورت ملسه!!
بهترین کامنت و به عنوان کپشن با نام مبارکتون زیر عکس می ذاریم :)
بر عکس احسان غفاری و آری و ملینای عزیز که محدودیت در ادد کردن واستون گذاشتن ایشون هیج محدودیتی تو کتش نمی ره حتی در صورت اکسپت نکردن تلفنشم گذاشته که با یه تلفن قضیه اوکی شه .. اگه تو مراسم عقد و عروسیم با کسری دوماد مواجه شدین به این تلفن زنگ بزنید
الان مثلا" داشتی می رفتی تو بازار میوه و تربار یهو ازت عکس گرفتن؟؟ یا می خوای بگی این روز ها همه به عکس ما میرینن شما چطـــــــــــور ؟؟؟؟ اُه جون من اون گوجه فرنگیه رو اندازه کلته !!!! هی وای من بادوم رو !!!!! خدایی منظره از خودت جالب تره دمت گرم منتظر عکسای بعدیت هستیم :)
داداش قربونت با صندل لا انگوشتی رفتی وسطه جاده عکس گرفتی نمیگی عکستو می ذارن اینجا فدایی پیدا می کنی ؟ دِ نکن این کارارو با ما
الان مثلا" حواست نیست دارن ازت عکس می گیرن ؟؟ اون عکس وسطیه کشته من و با دماغ اومدی تو دوربین که بگی من حواسم اصلا"نیست ؟؟.. مام کلا" اینار و گفتیم که بگیم اصلا" حواسمون به ادیتت نیست
یعنی من موندم اون خانمایی که مدل مو هاشونو به این شکل فوکل منفجر شده درست می کنن به نمای پشت سرِ موشون تا حالا فکر کردن ؟؟؟ یا کلا" این مدلشه ؟؟؟ : به قوله : Masoud Mollaei احتمالا اون گوله ی بالای سرش,پنت هوس شپشهای مایه دارشه!! :دی
خدا کنه یه روز برسه همین که آب دماغت و کشیدی بالا رنگ چشمای منتظرین فوتوشاپ هی پشت سر هم عوض شه که اینا اِنقد ننه بابای فوتوشاپ و یکی نکنن !!!!
روش های رفتن به خارج ....
1_ با ماشین
2_ با اتوبوس
4_ با هواپیما
5_ با قاچاق
6- با فتوشاپ ... !!!
الان مثلا میخواستی بگی منم میخوام عین مایکل جکسون که خودشو سفید کرد منم میخوام خودمو سیاه زنگی کنم جای اون مرحوم رو بگیرم؟! یا میخواستی بگی منم بلدم پنکک برنز بزنم عین این دخملا! اون عینک هم که دیگه اصلا اوج هنر!!!! ترکیب فوتوشاپ و 3D چی میگه؟! بدجور ذهنمو به خودت مشغول کردی! با این عینکه!
اینم یه نوع ادیت فشن با طعم و نکتار کیوی..ولی‌ من احساس می‌کنم اگه با طعم و نکتار گلابی لهٔ شده بود بیشتر جواب میداد یا خیار پلاسیده...

نظرات 7 + ارسال نظر
هنگامه جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

هر روز این ها رو ببینید به خودتون امیدوار شید از شما گاگول تر
هم هست و روزتان رو پر انرژی تر ادامه دهید

نسیم جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ق.ظ http://chekidehghalam.blogfa.com

چی بگم والا...!!!


there is no spoon شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:08 ب.ظ http://delete.blogsky.com

زیبا بود

ممنون..بازم سربزنید..

مهندس هویج شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:41 ب.ظ http://havijoo.blogsky.com

وااااای که خیلی باحال بود.
بازم ازینا بذار.
فقط بعضی عکسایی که گذاشتی خراب شدن. یه چک کن داداش

ممنون..چک کردم..لینک ها درسته..شاید مشکل از سرعت اینترنت شما باشه..

مهندس هویج شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:37 ب.ظ http://havijoo.blogsky.com


جدی میگی؟
آخه چرا همه میگن سرعت من پایینه؟
بابا ناسلامتی خیر سرش ADSL هستا..
اصلا میرم با دایل آپ میام

آره..فک کنم همینطوره..اسمش ADSLه خواهر من..

elonelove پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ب.ظ http://www.elonelove.blogfa.com


vayyyyy vaqean a tahe del khandidam.dametOoOoOoOon dama dammmmmmmmmmmM

محبت میفرمایید..تشکر فراوان

نوشین جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ق.ظ http://ashketoofany.blogsky.com/

مررررررررررررررررررسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد