دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

جمله امروز


بدون شک،اگر محبت بدهیم لبخند میگیریم

اگر صداقت بدهیم،دوستی میگیریم

اگر اعتماد بدهیم،اعتبار میگیریم..


امام علی (ع) میفرمایند:


مهم نیست که تو چقدر زنده ای،مهم اینست که تو چقدر زندگی میکنی

مهم نیست که تو چقدر داری،مهم اینست که تو چقدر میبخشی

مهم نیست که تو چقدر درد میکشی،مهم اینست که تو چقدر صبر میکنی

مهم نیست که برای تو چه اتفاقی می افتد،مهم اینست که تو چه تصمیمی میگیری

نظرات 5 + ارسال نظر
هنگامه جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

بدون شک هر خوبی بکنیم بدی میگیریم باور کن

اگر ظلم بکنی پیش خدا معتبر تری

کاملا مخالفم..اینطور نیست دوست من..

مهندس هویج شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:35 ب.ظ http://havijoo.blogsky.com

سلام آقا یونس خوبی خوشی سلامتی؟
خوش میگذره؟
ببخشید دیگه من این چند روزه نبودم و مشغول دانشگام بودم.
راستی بابا یه رحمی به حال ما بکن.
من وقتی میام تا وووووی که چقد آپ کردی .
بابا مغز ما بعد این همه درس تاب نمیده که
شوخی کردم.
همیشه موفق باشی برادر جان

سلااااام مهندس بابا..چطوری آجی..من خوبم..
هی میگذره دیگه...آره عزیز ،من برقی ها رو خوب درک میکنم..میدونم درستون سخته..
خدا قوت..
ممنونم ازت خواهر..توهم موفق باشی

مهندس هویج شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:36 ب.ظ http://havijoo.blogsky.com

راستی واقعا نوشته های قشنگی گذاشتی.
سپاس

سپاس از شما مهندس جان

امیرحسین یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ب.ظ

سلام خوبی ببخش دیر کردم آخه درسام زیاده این یکی هم مثل بقیه خیییییللللییی جالب بود داداشی

سلام داش امیر..اینروزا همه سرشون شلوغه..

هنگامه یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ب.ظ

تو رو خدا ساز مخالف نزن
رقص کور میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد