دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

ترانه امروز


حتما فیلم Fast 5 رو دیدین..
 تو تیتراژ پایانی فیلم،یک آهنگ بسیار زیبا گذاشتن..

این همون آهنگه
اگه نشنیده باشین ازدست ندید..
Enjoy it


نظرات 4 + ارسال نظر
هنگامه یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:10 ب.ظ

وای یونس اومدم تو وبت بگم یه آهنگ بزار دلمون گرفت دیدم
خودت این کار و کردی کاشکی یه چیز دیگه آرزو کرده بودم

Be my guest..dear

هنگامه یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:08 ب.ظ

مرسی دوستم

Your welcome dear..be happy

aaannnaaa دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ق.ظ http://aaannnaaa.blogfa.com

:)

مهندس هویج دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:32 ب.ظ http://havijoo.blogsky.com

سلام یونس جان خوبی؟
خوش میگذره؟
ببخشید من این مدت گرفتارم کم میام نت.
این آهنگو هم دانلود کردم و از گوش کردنش لذت بردم.
سپاس برادر

سلام خانوم مهندس..خوبی تو..؟!!
بابا با کیا میپری که مارو تحویل نمیگیری..؟!!!
***
گرفتاریت فقط واسه ماست یا...؟!!!
گاهی بیا پیش ما...
قابل شما رو نداره..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد