دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

یک ویدئو کلیپ بسیار زیبا از خواننده ی محبوب ترکیه..


Seni Seviyorum


دوستت دارم


( حجم 6,603 KB )



Sen bilemezsin ne çektiðimi,

تونخواهی فهمید چه می کشاند نبودنت بر من


Yokluðun bana Sevgilim

سوال ها تمام نمی شود


Bitmez sorular, Uzar geceler,

 شب ها طولانی می شود


O düþünceler, üzüntüler.

آن فکر ها و غم ها


Sen gençliðimin büyük parçasý

تو قسمت بزرگ جوانی ام

 

Sen gençliðimin anlamý.

تو معنای دوران جوانی ام


Biz neler neler yaþadýk beraber,

ما چه ها که با هم زندگی نکردیم 


Kalýn bir roman kitap gibi.

همچون یک کتاب قطور رمان

Sen bilemezsin ne çektiðimi,
Yokluðun bana Sevgilim
Bitmez sorular, Uzar geceler,
O düþünceler, üzüntüler.
Sen gençliðimin büyük parçasý
Sen gençliðimin anlamý.
Biz neler neler yaþadýk beraber,
Kalýn bir roman kitap gibi.
Sen gittiðin an, çaresiz kalýr,
Aklim karýþýr rahat edemem.
Moralim bozulur, canim sýkýlýr,
Sen bilemezsin daha neler.
Bak ne diyorum, gizlemiyorum,
Sensiz yasamak zor geliyor bana.
Her an içimdesin, her an kalbimdesin,
Seni seviyorum seviyorum.
Sensiz yasayamam, sensiz hiç olamam,
Sensiz yasamak zor geliyor bana.
Her an içimdesin, her an kalbimdesin,
Seni seviyorum seviyorum.
Ve o an gelirde,
iste o an, ben yasayamam...
Hangi yönünü çok seviyorum,
Biliyor musun sevgilim.
Biraz içince, baþýn dönünce,
Anlatýnca bana o halini.
Sonra dalýnca, derin bakýþýnca,
Gözlerindeki o sevinç.
Bana sarýlýnca, sonra sorunca,
Ne kadar seni sevdiðimi?
Sen gittiðin an, biter cesaretim,
Uzar hedeflerim, hayallerim
Bitmez sorular dinmez kederim,
O düþünceler üzüntüler.
Bak ne diyorum, gizlemiyorum,
Sensiz yasamak zor geliyor bana.
Her an içimdesin, her an kalbimdesin,
Seni seviyorum seviyorum.
Sensiz yasayamam, sensiz hiç olamam,
Sensiz yasamak zor geliyor bana.
Her an içimdesin, her an kalbimdesin,
Seni seviyorum seviyorum.
Ve o an gelirde,
Ýþte o an, ben yaþayamam
Ve o an gelirde,
iste o an, ben yasayamam...
Ve o an gelirde,
iste o an, ben yasayamam..




دوستت دارم
تونخواهی فهمید چه می کشاند نبودنت بر من

سوال ها تمام نمی شود شب ها طولانی می شود

آن فکر ها و غم ها

تو قسمت بزرگ جوانی ام تو معنای دوران جوانی ام

ما چه ها که با هم زندگی نکردیم همچون یک کتاب قطور رمان

وقتی که تو رفتی چاره ای نمانده ذهنم به هم می ریزد

نمی توانم راحت باشم تو نمی دانی دیگر چه ها

ببین چه می گو**یم پنهان نمی کنم

بی تو زندگی کرن بسیار سخت است برایم

هر آن درونم هستی هر آن در قلبم هستی

تو را دوست دارم دوستت دارم

و آن لحظه ای می رسد که و اکنون آن لحظه

من نمی توانم زندگی کنم

می دانی کدام حالتت را دوست دارم

کمی نوشیده ای سرت گیج می رود

و حالت را برایم می گویی

بعد از حال می روی نگاه عمیقت

آن خوشحالی که در چشمانت است

مرا درآغوش می گیری و بعد می پرسی که

چقدر تو را دوست دارم

زمانی که تو رفتی جسارتم تمام می شود

خیال هایم پایان نمی گیرد

سوال ها تمام نمی شود

و غمگینی ام تسکین پیدا نمی کند

آن فکر ها و غم ها

ببین چه می گو**یم پنهان نمی کنم

بی تو زندگی کرن بسیار سخت است برایم

هر آن درونم هستی هر آن در قلبم هستی

تو را دوست دارم دوستت دارم

و آن لحظه ای می رسد که و اکنون آن لحظه

من نمی توانم زندگی کنم

نظرات 4 + ارسال نظر
aaannnaaa چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:53 ب.ظ http://aaannnaaa.blogfa.com

آدم دلش میگیره. یاد زندگی قشنگی میفته که باید داشته باشه و نداره.

ترانه خیلی قشنگیه...خیلی آرامش بخشه
همینطوره...

نوشین چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:37 ب.ظ http://ashketoofany.blogsky.com/

مرسی داداش یونس که هر وقتیمیایی ما رواز تنهایی در ماری بازم از این کارا بکن

چیکار کنیم دیگه...حتما

فرزانه چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:23 ب.ظ http://www.smoothnotesoffe.blogsky.com

harika bi sharki.......rafet her zaman superdir.....weblogimin adi orhan pamuktan bir kitap var benim adim kirmizi diye o yuzden koydum......senin weblogin da guzel......gorushuruz

.. tesekkurler ..turkye sanatcilari hepsi boyle
ama rafetin sesi daha guzel
yine geliniz..hos bolduk

فرزانه چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ب.ظ http://www.smoothnotesoffe.blogsky.com

linketun kardam......................evet turkiyenin kendisi sanatchilar her sheyi guzel

منم لینکتون کردم...خوشحال میشم بازم تشریف بیارین.....
"دل نوشته" هر روز آپ میشه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد