دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

جنون


بیشتر سی دی هایی که واسه گوش کردن تو ماشین میذارم..

 این آهنگ توش هست..

اینقد این ترانه رو دوست دارم ،که وقتی با ماشین چرخ میزنم..

ولومش رو زیاد میکنم و با خواننده همخوانی میکنم...

اونم با صدای بلند..اینقد فاز میده..

بچه ها که میگن:صدات همچین بدکم نیست..

به هر حال،این ترانه امروزه..

شاید شنیده باشید شاید هم نه...

تقدیم حضورتان

نظرات 2 + ارسال نظر
هنگامه جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:41 ب.ظ

اره قشنکه با اینکه گوش دادم

مرسی رفتم تو ماشین

your welcome...be my guest...dear!

هنگامه شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:40 ق.ظ

tank yuo

your welcome

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد