دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

برنامه هفتگی خانم های ایرانی - همش آشپزی آخه؟


توجه: خواندن این متن اصلا به خانم ها توصیه نمی شود!
1- نخونید!
2- اگر خوندید فحش ندید!
3- اگر فحش دادید به من ندید!

شنبه
مرد: عزیزم! امروز ناهار چی داریم؟
زن: ببین امروز قراره من و نازی با هم بریم ''فال قهوه روسی یخ زده'' بگیریم. میگن خیلی جالبه، همه چی رو درست میگه به خواهر شوهر نازی گفته ''شوهرت واست یه انگشتر می خره'' خیلی جالبه نه؟ سر راه یه چیزی از بیرون بگیر بیار!

یکشنبه
مرد: عزیزم! امروز ناهار چی داریم؟
زن: ببین امروز قراره من و نازی بریم کلاسهای "روش خود اتکایی بر اعتماد به نفس" ثبت نام کنیم. هم خیلی جالبه هم اثرات خیلی خوبی در زندگی زناشویی داره. تا برگردم دیر شده، سر راه یه چیزی بگیر بیار!

دوشنبه
مرد: عزیزم! امروز ناهار چی داریم؟
زن: ببین امروز قراره من و نازی بریم شوی "ظروف عتیقه". می گن خیلی جالبه. ممکنه طول بکشه. سر راه از بیرون یه چیزی بگیر و بیار!

سه شنبه
مرد: عزیزم! امروز ناهار چی داریم؟
زن: ببین امروز من و نازی قراره با هم بریم برای لباس مامانم که می خواد برای عروسی خواهر نازی بدوزه دگمه بخریم. تو که می دونی فامیل مامانم اینا چقدر روی دگمه حساسند! ممکنه طول بکشه، سر راه یه چیزی از بیرون بگیر بیار!

چهارشنبه
مرد: عزیزم! امروز ناهار چی داریم؟
زن: ببین امروز قراره من و نازی با هم بریم برای کلاس "بدن سازی" و "آموزش ترومپت" ثبت نام کنیم. همسایه نازی رفته میگه خیلی جالبه. ترومپت هم که میگن خیلی کلاس داره مگه نه؟ ممکنه طول بکشه چون جلسه اوله. سر راه یه چیزی بگیر بیار!

پنج شنبه
مرد: عزیزم! امروز ناهار چی داریم؟
زن: ببین امروز قراره من و نازی بریم خونه همسایه خاله نازی که تازه از کانادا اومده. می خوایم شرایط اقامت رو ازش بپرسیم. من واقعاً از این زندگی ''خسته '' شدم! چیه همش مثل کلفتها کنج خونه! به هر حال چون ممکنه طول بکشه یه چیزی از بیرون بگیر بیار!

جمعه
مرد: عزیزم! امروز چی ناهار داریم؟
زن: ببینم تو واقعاً خجالت نمی کشی؟
 یعنی من یه روز تعطیل هم حق استراحت ندارم؟ واقعاً نمی دونم به شما مردای ایرونی چی باید گفت! نه! واقعاً این خیلی توقع بزرگیه که انتظار داشته باشم فقط هفته ای یه بارشوهرم من رو برای ناهار بیرون ببره؟!

نظرات 13 + ارسال نظر
مهندس هویج دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ب.ظ http://havijoo.blogsky.com

یونس چه خانم خوشگلی داری

خواهش میکنم
نگو این حرفو مهندس...آدم باید دلش خوشگل باشه...

مهندس هویج دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:41 ب.ظ http://havijoo.blogsky.com


راست می گیا.
ولی خب حتما دلش هم خوشگله دیگهههههههه

آره..شاید..

مهندس هویج دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ب.ظ http://havijoo.blogsky.com


هی نامرد.
پس دلت گیر کرده

هیییی روزگار...
دلم تو سینه ام گیر کرده..

مهندس هویج دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:05 ب.ظ http://havijoo.blogsky.com



ای وای من بیا قلاب بندازیم گیر کنه درش بیاریم

آره...گاهی وول میخوره..هی میخواد بیاد بیرون...مایم بش میگوم:آروم باش پسر ..نوبت توهم میرسه..

مهندس هویج دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ب.ظ http://havijoo.blogsky.com


سی ای چقد خودت تحویل میگریا
نه بهش بگو همونجا بمونه جاش خیلیم خوبه.
میخواد بیاد بیرون چه کنه؟

دل پریشان ماهم واسه خودش قصه اییه بس طویل...
خیلی تو داره..گاهی وقتا خیلی بزرگ میشه گاهی کوچک..گاهی هم...

...

ولی همین که میام اینجا ..یه کم آروم میگیره..

هنگامه دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:57 ب.ظ

یونس عزیزم امروز ناهارجی داریم؟

زن یونس مگه من استخدام رستوران شدم خودت برو یه چیزی بپز

پاشو قلم میکنم..اگه اینطوری باشه

هنگامه دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:59 ب.ظ

بخدا یه روز دادشم به خانمش گفت که یه چایی بهم بده ...

خانمش گفت شوهر کردم نه .....بد اموزی داره

نه
من زن اینجوری نمیخوام
عین خودم که "آقاممم" ....."خانوم"باشه

roya دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:58 ب.ظ

ziad jaleb nabood azizam

آها ..باشه.. مسخره

مهندس هویج دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:22 ب.ظ http://havijoo.blogsky.com


یونــــــــــــــــــس یه زن گیرت میاد که جلوت نیمرو میذاره بعد تو میگی وااااااااااااااای جوجه کباب دست خانومم درد نکنه

نمیدونم شاید اینجوری شد...؟!!
اگه خودش خوب باشه...چرا که نه..

هنگامه دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ب.ظ

میبینی مهندس جان جه ز.ز هم هست فورا چرا که نه

اگه زن فهمیده ای باشه ..ذلیل که چه عرض کنم...هلاکش هم میشیم...

مهندس هویج سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:50 ق.ظ http://havijoo.blogsky.com


ای زن هلاک
ای زن ذلیل.
خدا خفت نکنه

مگه چیه...مخلصشم هستیم...!!!

مهندس هویج سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:09 ب.ظ http://havijoo.blogsky.com


باشته

حدیث سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ب.ظ http://asuo.blogfa.com

عکسش جذابه!!!!!!!!!
اینم یه کامنته واسه خودش!!!!!!!!

آره ...همینطوره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد