دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

یک ترانه فوق العاده زیبا به سبک هیپ هاپ


توسط پدر رپ ایران "یاس"

خدا میدونه چند بار این آهنگو گوش کردم..

از جمله آهنگاییه که تو ماشین گوش میکنم..

{با صدای بلند}

بیت و ریتم و تکست موزیک و اصن همه چیش با اندازه میلیمتری ودقیق تنظیم شده

یکی از افتخارات یاسر بختیاری (یاس) هستش..

شاید باور نکنین ولی من این آهنگو از حفظم...

چون خیلی دوسش دارم..


نظرات 6 + ارسال نظر
هنگامه پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ب.ظ http://hehgameharjomand.blogsky.cam

یاس نمیدوسم

یاس..با دلی که مث دریاست...
کسی که تنها دوست و رفیق درد هاست

هنگامه جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ق.ظ http://hehgameharjomand.blogsky.cam

همون دردش زیاده قابل تحمل نیست

شرط میبندم،یه بار هم گوش نکردی...ببینی چی میگه..

غلی شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ق.ظ

سلام
ایول اقا یونس عجب وبلاگی
خیلی حال کردم

سلام دوست من...ممنون...بازم بیاین....

حمیده شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:30 ب.ظ

منم میخاااااااااااااااااااام نمیشه دانلودش کرد

میشه...دوباره امتحان کن..

هنگامه یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ق.ظ

این و گوش نکردم اما شعر های دیگش رو گوش کردم

مینو یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ق.ظ http://suncity2000.blogsky.com

منو تو باید تا تحت صحنه وایسیم
میدونم اینو توم موافق با حرف یاسی

من اینو خیلی دوست دارم تقریبا همشو حفظم

من میخوام رو مخ برم ،یکمی هرج مرج کنم و درد و رنج و من به سبک رپ ترجمه ش کنم و...
ایول بابا..آخرش یکی پیدا شد که این آهنگو دوست داره..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد