دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

ترانه امروز


یک ترانه بسیار زیبا (غمگین) از خواننده محبوب بوشهری

(حسین کشتکار)

به نام "ای دوست"

شاید شنیده باشید..


نظرات 4 + ارسال نظر
مهندس هویج دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:27 ق.ظ http://havijoo.blogsky.com

به به mr یونس خوبی؟
پستش رو ببین
بگو ببینم کی کشتکار رو دیدی که مخت رو زد هان؟


من فقط 2،3 تا آهنگای کشتکار رو گوش میدم پارسال اکثرا میرشکاری گوش دادم. صداشو دوست دارم.
البته چندشب پیش داداشم ناخدا گذاشته بود که اونم عالی تر بود.
خلاصه که مرسی بهش زودی برسی

من با این آهنگ خیلی خاطره دارم.
چقدر روزا زود میگذره...
بازم دلم گرفت

سلام بر مهندس عزیز..از اینورا...
کشتکار خیلی وقته دل ما رو برده...
خیلی قشنگ میخونه...همشهری شماست دیگه..
منم با این آهنگ خیلی خاطره دارم...

Tachberdee دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:02 ق.ظ

رفتی تو فاز ها!

خدا قبول کنه!

هه هه هه...داداش توهم هرچند وقت یه بار..تیکه بار ما میکنیا

هنگامه دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ق.ظ

نشستم گریه کردم خیلی قشنگه یونس جان


بگو تا کی ز شوق روی لیلی

تو مجنون پریشان روزگاری

قابل شما رو نداره هنگامه خانوم...
ایشالله گریه تون همیشه از سر شوق باشه..
همیشه بخند

دریا سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ق.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

سلام داره دانلود میشه
مرسی از این پستهای خوبتون دوست عزیز
خیلی برای وبلاگتون زحمت میکشید
درک میکنم و بهترین مطالب رو تهیه میکنید
موفق باشید

سلام دریا خانوم گل...
بازم خوشحال شدم..مثل هربار که میاین...
با این جمله تون خستگیم رفع شد...
شما هم موفق باشید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد