دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

ترانه زیبای امروز


یک ترانه فوق العاده زیبا از خواننده خوش صدای اسپانیایی..


تقدیم به تمام دوستان دل نوشته


نظرات 8 + ارسال نظر
رضا جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ق.ظ http://sarabesakhtegi.blogfa.com

وای یونس خدا خفت نکنه خیلی نگرانت بودم

کجایی دیدم آپ نکردی خیلی ناراحت شدم

شاید برات گرفتاری پیش اومده خوب تو همیشه پست میزاری

سلام رضای هنگامه...
شرمنده میفرمایی...
سیستمم مشکل پیدا کرده بود...امروز درستش کردم...
گرفتاری چیه خاله..؟!!

هنگامه جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ق.ظ

عه عه ببخشید دوباره به اسم پسرم نوشتم

ودیدم جواب دادی دوباره تکراری شد بوخودا

ای ناقلا....پسرت چی میکشه از دستت

هنگامه جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

هی چی هر روز از دستم زار زار زار گریه نمیکنه

بهم میخنده

مهسا جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:26 ب.ظ

خدا عاقبت بخیرمون کنه

چرا آخه...
بازچی شده...؟!!

مهسا جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 ب.ظ

همینجوری دور همی

مینا جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ب.ظ

خداخیرت بده مهساجون حرف دلموزدی

مهسا شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:17 ب.ظ

مهندس هویج یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ق.ظ http://havijoo.blogsky.com/

راستی دانلودش کردم خیلی توپ بود..
دمت گرم داداش
مخصوصا که انریکه خیلی دوست میدارم

مرسی مهندس عزیز...خواهش میکنم...
منم دوسش دارم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد