دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

Heart Song


پای من جوونیتو هدر نکن دلبر ناز ..


باخت من کافیه تو دیگه به پای من نباز..


توی قلب مهربونت واسه من خونه نساز..


من بازنده رو خوب ببین برو تنهام بذار..


من یه پاییزی ام و ولی تو چی گل بهار


دل به کی بستی عزیزم به من بی کس و کار


قدر دنیارو بدون لحظه هاشو حروم نکن


برو و دو روز دنیا رو با من حروم نکن


منو باز با اشکهای قشنگت روبه رو نکن


آخه من خودم ته راه رو دیدم سیاهیه


آخر این همه عشق و عاشقی تباهیه


انگاری تو تنگ این دنیا جای یه ماهیه



نظرات 4 + ارسال نظر
illuminate دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ق.ظ

لایک ...

ممنون دوست عزیز...

هنگامه دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ق.ظ

دارم اما خیلی قشنگه

میدونم...خیلی وقته گذاشتمش...دوباره تجدید پست کردم...

مهسا دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ

آفرین آفرین آفرین

نوشین پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:12 ب.ظ http://ashketoofany.blogsky.com/

آفرین به داداش با احساسم

ممنون آبجی کوچولو...یونس فدات بشه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد