دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

ترانه امروز


تا اون ور دنیا باشی،پشت ابرها باشی دوست دارم

من آرزومه دلت با من بمونه هی بگی بمون تو عشق مهربون من..

کی جز من هواتو داره،هوای گریه داره وقتی دوری تو

کی مثل من برات میمیره..همش دلش میگیره وقتی دوری تو

***

از صمیم دل تقدیم به دوستان دل نوشته


نظرات 6 + ارسال نظر
هنگامه دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:22 ب.ظ

نمیتونم دانلود کنم( گریه)

این پسری نمیزاره

میفهمم...

هنگامه دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:33 ب.ظ

وای یونس دوباره پای نتی برو درست بخون مشروط نشی پسر

مگه دوستای خوبی مث شما رو میشه تهنا گذاشت؟!!
پست جدید رو دیدی هنگامه..؟!!

هنگامه دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:41 ب.ظ

کدوم پست

پست اولی...(تصویر امروز)

مهسا دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:13 ب.ظ

سلام علیکم و رحمت ا...
راستش جای یه موسیقی بی کلام و ملایم توی وبتون خالیست.
اگر خاستین بذارین گیتار باشه بی زحمت
با تشکر از جنابعالی.
آخه خیلی سوت وکوره

علیکم السلام و رحمت الله و برکاته ...
ممنون از پیشنهادتون...
ولی آهنگ وبو سنگین میکنه..دیرتر لود میشه...
دیگه ؟!!! سس فرانسه بذارم یا کچاپ..؟!!

مهسا دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:26 ب.ظ

واقعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خب ما که خیلی صبوریم اینم روش وایمیسیم تا لوووووووووود بشه اصن نزا به من چه

مهسا دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:46 ب.ظ

به به به به ممنووووووووووووون زیاد.
ببخشین مایه ی زحمت شدیمااااا

خواهش میکنم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد