دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

احمقانه ترین طلاق و ازدواج!


روز چهارشنبه مصادف بود با ۱۲/۱۲/۲۰۱۲؛این تاریخ شاهد اتفاقهای زیادی بود زیرا تا ۱۰۰۰ سال دیگر تکرار نخواهد شد.
بسیاری تاریخ ازدواج خود را در این تاریخ تعیین کردند و بسیاری تلاش کردند فرزندشان در این تاریخ بدنیا بیاید.
اما عجیبترین موضوع در شهر “ریحانلی” ایالت “هاتای” رخ داد،”امل”۳۷ ساله و”حمید” ۳۸ ساله زوجی بودند که از یکدیگر طلاق گرفتند،اما طلاق آنها بدلیل اختلاف نبود و زندگی آنها نیز به بن بست نرسیده است آنها برای این طلاق گرفتند تا در تاریخ ۱۲/۱۲/۲۰۱۲ مجدداً ازدواج کنند و این تاریخ بعنوان سالروز ازدواج آنها باشد..

نظرات 5 + ارسال نظر
مهندس هویج سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ب.ظ http://havijoo.blogsky.com/


ایول دمشون گرم. خیلی خوشم اومد

واااا...مهندس...؟!! ازدواج و طلاق شوخیه مگه...؟!

مهندس هویج سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ب.ظ http://havijoo.blogsky.com/

نه جدی همینم سخته اما اونوریا مغزشون بیشتر از قلبشون کار میکنه واسه همین ایول

آها...از این بابت...آره...

هنگامه سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

دیوونه ها اگه من بودم دیگه زنش نمیشدم میگفتم آخیش راحت شدم

مهسا سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:39 ب.ظ

واقعن!!!! به شوهرش خیلی اعتماد داشته نکنه در بره

آره...همینطوره

مینا چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:58 ب.ظ

وا؟چ کاریه .البته بانظرهنگامه جون موافقم اگه من بجای خانومه بودم ازین فرصت طلایی استفاده میکردم دوباره زنش نمیشدم

آره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد