دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

چگونه به همسرمان نشان دهیم که دوستش داریم؟


در زندگی متاهلی ، گاهی کار زیاد ، فرزندان و یا حتی فعالیتهای روزمره باعث می شوند که شما زمان بسیار کمی برای نشان دادن عشق خود نسبت به همسرتان داشته باشید . اما لازم نیست کار زیادی انجام دهید و وقت زیادی صرف کنید ، چند روش ساده وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید به همسرتان نشان دهید که دوستش دارید.

1 - همسرتان را در الویت قرار بدهید
اگر با همسرتان طوری رفتار کنید که بفهمد برای شما در الویت است کاملا" می فهمد که چقدر دوستش دارید . برای مثال ، وقتی همسرتان بعد از یک روز کاری به خانه بر می گردد ، آشپزی را متوقف کنید ، اجازه بدهید بچه ها با وسایل خودشان بازی کنند ، کامپیوتر را خاموش کنید و حتی تلویزیون را هم خاموش کنید و فقط به همسرتان و خواسته های او توجه کنید ، با او سلام و احوالپرسی کنید ، او را در آغوش بگیرید ، ببوسید و درباره روزی که پشت سر گذاشته از او سئوال کنید . این توجه خاص حتی اگر چند دقیقه هم باشد کافی است .

2 - همسرتان را هرگز با دیگران مقایسه نکنید 
مردها اصلا" دوست ندارند با دیگران مقایسه شوند.

3 - همیشه به او احترام بگذارید
هرگز در جمع ، اشکالات و اشتباهات او را به او گوشزد نکنید ، او را تمسخر و یا طرد نکنید. اگر او مرتکب اشتباهی می شود حتما" بطور خصوصی به او بگویید . این کار شما باعث می شود او کاملا" حس کند که شما در هر جمعی پشتیبان او هستید و از او حمایت می کنید. علاوه براین ، هرگز اجازه ندهید که خانواده و دوستان شما به او بی احترامی کنند.

4 - وقتی با دیگران صحبت می کنید از همسرتان تعریف کنید و سعی کنید همسرتان بشنود که شما در حال تعریف کردن از او هستید
اگر همسرتان کار بسیار خوبی انجام داده و یا کار خاصی برای شما انجام داده است آن را برای دیگران هم تعریف کنید. وقتی همسرتان این ها را می شنود احساس می کند که خیلی مهم است و کارهایش برای شما ارزش دارد.

5 - برای او یک یادداشت عاشقانه بنویسید و روی میزش و یا روی کیفش بگذارید تا صبح که از خواب بیدار می شود آن را ببیند
این یادداشت محبت آمیز باعث می شود قبل ازاینکه او روزش را آغاز کند به یاد بیاورد که شما عاشقانه او را دوست دارید. مهم نیست که درآن روز چه اتفاقاتی برای او می افتد و چه مشکلاتی در محل کارش برایش پیش می آید ، این یادداشت باعث می شود که او در تمام طول روز به یاد داشته باشد که شما دوستش دارید.

نظرات 11 + ارسال نظر
هنگامه شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:15 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

بهش دروغ کی بگید که دوستش دارید و خرش کنید

آره...این حرفی که گفتی...دروغشم آدمو خر میکنه...باور کن..

هنگامه شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

فردا قرارمنون یادت نره

خودت قول دادی

پسر پاک دامن

باشد...یادمان هست...فردا شب..

هنگامه شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

آب انگور صبحی حسابی حالم و سر جاش آورد

نوش جان...

محمد حسین شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:26 ب.ظ http://mhmk.ir

چه قدر مطالب 25+ همش میذاری ما که زن نداریم ما که متاهل نیستیم ما که هنوز از چاله در نیومدیم چه کنیم

اکشال نره...الآن بخون ...بعدا لازمت میشه...بعدا نگی ،یونس بهم نگفت...

عمران شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:11 ب.ظ http://dooji.blogfa.com

به وبلاگم یه سر بزنید خوشحال میشم

چشم ...حتما دوست عزیز...

مینا شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ب.ظ

همه ی کارارو بایدخانمهای بخت برگشته انجام بدن تا آقایون بیشترمتوجه بشن ک برده خریدن!

وای... شما دیگه چجورشین...
این موضع گیری شما،منو کشته...
***
بنا به گفته های خودتون : امیدوارم همیشه آزاد و رها باشید و تحت بردگی مردها نباشید...
***
باور کنید وقتی دنیای شما رو تو ذهنم تصور میکنم...خیلی خنده م میگیره..

مینا شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ب.ظ

واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دنیای من چشه؟چون ازحقوق خانمها دفاع میکنم شدم خنده دار؟دنیای شما ک اصلا قابل تصورنیس!این بارک رفتم پابوسی امام رضا واست دعامیکنم زودترب جمع متاهلین بپیوندی

هیچی...همینجوری عرض کردم...
اگه گفتن دوستت دارم به کسی که تو رو انتخاب کرده تا شریک ، چراغ خونه ش
و یاورش باشی،پایمال شدن حقوق شماست...همون بهتر که لگد مال هم بشه،اونم با گل اضافی...
***
اگه دوستت دارمی بین زن و شوهر نباشه،اونوقت میتونی حرف از برده داری بزنی ...اونوقت اسمش دیگه زندگی نمیشه(تحمل)میشه...
***
راستی حرف از امام رضا زدی...(این دفعه که رفتین حتما برام دعا کنین)
وقتی 5 سالم بود رفتم..
خیلی دلم براش تنگید..

مینا یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:17 ق.ظ

بهت توصیه میکنم یه سر ب دادگاههای خانواده بزنی تا باچشمای خودت ببینی دوست داشتن وعشق کجای زندگی یه زن قرارداره!تاببینی شعوروانسانیت یه زن چطورنادیده گرفته میشه!درمورد حرم هم چشم من هرچهارشنبه میرم زیارت حتما دعامیکنم.

یواش دوست من،خیلی داری جدیش میکنی...دادگاه و طلاق؟!! خدا نکنه...
من اهل اینجور حرفا نیستم...
‏***
میدونم چی میخوای بگی...درک میکنم
این پست هایی که از بحث زناشویی میذارم، اول خودم میخونم..و مخاطب اصلیش خودمم..
بعدشم دوستان دل نوشته،اگه خواستن استفاده میکنن..
عقیده شما هم محترمه...امیدوارم ناراحت نشید..
ممنونم ازت

هنگامه دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ق.ظ

یونس بد قول خودت گفتی امشب

قرارمون یادت رفت

بخاطر تو که خوابم نبره تا حالا محمد را سر کار گذاشتم

دیر و زود داره ...هنگامه عزیز...
زیاد عجله نکن...اینترنتم امروز بعد از ظهر وصل میشه..
چون قول دادم حتما

رضا دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ق.ظ http://asheeghi.blogfa.com

مــــیگـــــن

بــــخشـــــشـــــ از بـــــزرگــــان است . .

مـــــنـــ بــــخــــشیــــدم و هــــیچکـــس بــــهــــم نــــگفـــتـــ:

چـــــقدر بــــــزرگــــــ شـــــدیـــ. . .

هـــــمه گـــــفتن بـــــلــــد نـــــبودیـــــ حــــقــــتو بـــــگیــــریـــــ...!!!

وب قشنگی داری
خوشحال میشم به منم سر بزنی
برا تبادل لینک اگه موافقی خبرم کن

سلام دوست عزیز..
لطف داری...حتما میام...

محمد حسین دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ http://mhmk.ir

یه راه خوب من سراغ دارم

بگیری اول مفصل بزنیش بعد بری بغلش کنی معذرت خواهی کنی اینجوری مطمئن میشه دوسش داری فقط بعضی وقتا که عصاب نداری باید مواضب خودش باشه

وااا
محمد حسین! یعنی تو اینجور آدمی هستی...؟!!!
اگه اینطوره...یه سر بیا ازم مشاوره بگیر..
اول خوب میزنمت تا پروانه دور سرت بچرخه...
بعدش که حالت جا اومد..محکم بغلت میکنم و همه چی رو مثل بچه آدم بهت توضیح میدم...خوبه؟ موافقی پسر؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد