دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

گلواژه های ماندگار "سری اول"















































ادامه در پست بعدی...

نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ق.ظ

پست بعدی لدفن

باشه تا شب میذارم...

[ بدون نام ] یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ق.ظ

گفته های زیبایی انتخاب کردی

مرسی

هنگامه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ق.ظ

وای ببخشید اسم نزدم یونس

اشکال نره...

هنگامه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ق.ظ

فک کنم دیگه جیگرت تموم شد

سمیرا یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ب.ظ

سلام....معلومه واقعا پسر باسلیقه ای هستی ....ایول داری منتظرت پستهای جدیدت هستم ...

شما لطف دارید دوست من...مرسی
حتما

سمیرا یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ب.ظ

واقعا توکاروزندگی نداری ها هم بهت پیام میدم زود جواب میدی ...افرین معلوم یه سره پشت رایانه نشستی ومنتظری بهت پیام بدن بروبچ ....

کار و زندگیمو اگه بخوام توضیح بدم...یه روز کامل وقت میبره...
اینقدام بیکار نیستم سمیرا خانوم...

هنگامه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:07 ب.ظ

ممنون پسر گاک دامن

بببینم وب جدیدت آماده نشده

خواهش میشه...
نه هنوز...

هنگامه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ب.ظ

یونس خیلی خوش گذشت

ممنون پسر خوب

همچنین...

مینا یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:36 ب.ظ

این ادمهای بارزش خیلی حرفهای نابی واسه گفتن دارن خوش ب حال دوستاشون.لذت بردم والبته متاثرهم شدم واسه نوشته ی آخر.

زمونه و بالاخص ،آدمهاش طوری شدن که دیگه فقط مصرف کننده ان...
نمیتونن تولید کننده باشن..در مورد اندیشه های ناب هم همینطوره...
ما فقط اندیشه ی گذشتگان رو ستایش میکنیم و از آفریدن چنین افکاری عاجزیم..
ممنون مینای عزیز...

amin یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:43 ب.ظ http://www.divooneh2013.blogfa.com

سلام وبلاگ زیبایی داری اگه خواستی منو با اسم آدمی مثل من لینک کن بعد خبر بده لینکت کنم.... یه دنیا بوس.....[بوسه]

سلام امین جان...لینک شدی دوست من...
مرسی از محبتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد