دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

یک آهنگ قشنگ برای ... :-)


Come on...Standup and Dance

Are you ready to jump


ببینم کی میتونه با این آهنگ زیبا،برقصه..؟!!

                            weeeeeeee                          dancing






shinee                                        dancing               DanceDance



                  shadow dancer grooving to the beat animated gif     












لحظات زندگیتون سرشار از خنده





نظرات 10 + ارسال نظر
هنگامه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ب.ظ

یونس بیا دیگه تو خیلی رقصت خوبه

دلم میخواد با تو برقصم لالالا

[ بدون نام ] یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ب.ظ

خوبیش به اینه که شلوغه خجالت نمیگشم


رقص نورو داری...!!!

هنگامه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ب.ظ

گشت ارشاد هم بیا این رقص و هیجانم ببینه خودشونم میان وسط لالالا

هنگامه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ب.ظ

عباس اینطور رقصها را بلد نیست

پس با تو میرقصم

هنگامه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ب.ظ

وای یونس اینجا دارن اذان میگن یه کم دست نگهدار بعد از اذان دوباره شروع میکنیم

هنگامه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ب.ظ

رقص نور هم دارم ببین چه میکنم

هنگامه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ب.ظ

ببین چه متدین هستم موقع اذان دست نگه داشتم

پسر پاکدامن

ای متدین...
ای بادی بیلدینگ

هنگامه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ب.ظ

بجای چشمک

هنگامه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ب.ظ

ببین مواظب خودت باش هیحان زیاد برات خوب نیست

به درسهات لطمه میزنه

sorry... I have to go

سمیرا چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ق.ظ

به به خوشمان امد...ممنون اقایونس...

قابل نداشت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد