دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

گلواژه های ماندگار "سری دوم"








































نظرات 6 + ارسال نظر
هنگامه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:14 ب.ظ

یونس کاشکی منم باهاتون بودم خیلی کیف میکردم

آواز خوندن در شب...

جایتان خالیست...

هنگامه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:14 ب.ظ

دیگه دارم به خواهریهات حسودیم میشه


آره ...خیلی دوسشون دارم..

نوشین یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:10 ب.ظ http://ashketoofany.blogsky.com/

سلام داداش یونس خوفی ؟؟؟چه قشنگ بود میسی که به من سر می زنی

سلام آبجی نوشین..مرسی ..شما چطوری..!
سفارشی که به آبجی خودمم میکنم اینه که شاگرد اول بشه...
توهم سعیتو بکن...

مینا یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ب.ظ

این جورمطالب منو منقلب میکنه واسه بعضیاشون بغض میکنم وبعضیاشون قلبموبدردمیاره اماهمشون حسرت بزرگی رو بیادم میارن.کاش لحظه هامون قربانی (بایدها)مون نمیشدچون بایدها همیشگین اما لحظه ها گذرا

بسیار زیبا گفتید...

هنگامه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ب.ظ

سلام یونس

امشبم میای پارتی

امشب حسش نیس...
***
الآنم از روی عادت نشستم...خسته ام...یه پست میذارم و بعدش میخوام میخوابم..

هنگامه دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ق.ظ

منم رفتم چون کار داشتم

غصه ام شده بود

الان اومدم دیدم خوشحال شدم که تو هم نبودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد