دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

آهنگ زیبای امروز


یک آهنگ  فوق العاده زیبا و جدید از مسعود سعیدی

به نام (جون فدات)


حجمش یه کم بالاست چون بهترین کیفیتش رو گذاشتم

«روز و روزگارتان خوش»


نظرات 13 + ارسال نظر
هنگامه سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ق.ظ

شاد یا غمگین

هم شاد هم غمگین..خیلی قشنگه...

هنگامه سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ق.ظ

بدرد رقص میخوره

عاشق اینجور آهنگام...نه شاده نه غمگین...ملایم
همراه با حرکات موزون

سمیرا سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ب.ظ

سلام ...ممنون ازاهنگ شاد وقشنگتون...امیدوارم همیشه شاد وسرزنده باشید...

نوش جان...مرسی...همچنین...

هنگامه سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:55 ب.ظ

وای یونس بیا جلو خیلی خوبه

من که نشستم به به پات

هنگامه سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:56 ب.ظ

وای یکی بهش خبر بده داره عشق مرگ میشه

هنگامه سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:57 ب.ظ

وای دلشم شکست یکی بگیردش

هنگامه سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:59 ب.ظ

اره بدرد حرکات موزون خیلی میخوره

هنگامه سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:00 ب.ظ

خوب شد دانلودش کردم نداشتم این شعر را

ممنون یونس

خیلی قشنگه...خودم که تا حالا چندین بار گوش کردم..

هنگامه سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:44 ب.ظ

یونس داری امشب میری دانس

نه...با بچه ها رفتیم بیرون...

مینا سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:07 ب.ظ

باسلیقه ی من جورنبودمتاسفانه.

ای سلیقه...ای بادی بیلدینگ

مهندس هویج چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ق.ظ http://havijoo.blogsky.com/

هیچی آهنگ فریبا امید جهان نمیشه.
من ازین مدل آهنگا که دوس داری زیاد دارم. خواستی بگو برات بذارم

آفرین... گل گفتی
میدونی ! منم امیدجهان گوش میکنم...ولی اینجا نمیذارم...
آخه خیلی خطرناکه...

سمیرا چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ب.ظ

سلام..داشتم این اهنگو گوش میکردم پسر کوچیکم ازخواب بلند شده میبینم داره ورجه ورجه میکنه میگم چیه میگه مامانی اهنگش خیلی خوشمله....از صبح تا الان یه سره داره همینو گوش میده هی تموم میشه میگه دوباره دوباره....

آره...تو خونه ماهم طرفدار زیاد داره...

سمیرا چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:15 ب.ظ

سلام میشه اهنگ بعدی به سفارش من باشه می خواستم یه اهنگارامش بخش باشه اخه موقع امتحاناته بچه ها به ارامش بیشتر نیازدارن اگه میشه ممنون میشم باتشکر ازاقایونس

سلام ،حتما دوست عزیز...
سفارشی هم میذاریم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد