دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

دل نوشته


هر روز به این پست اضافه خواهد شد...


ادامه دارد..

نظرات 5 + ارسال نظر
نوشین پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:08 ب.ظ http://ashketoofany.blogsky.com/

سلام داداش یونس جونم مرسی که به من سر می زنی و من و از تنهایی در میاری پستای جدیدت هم مثل همیشه عالی هستی
درپناه حق

سلام آبجی نوشین نازنین...داداش یونس همیشه به یادت هست...
هروقت اومدی نت،به دل نوشته هم سربزن...
موفق باشی

هنگامه جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:52 ق.ظ

زیبا خوب بود

هنگامه جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ق.ظ

عه عه چرا دل نوشته نداشتی پسر

اینا دل نوشته ی تصویریه

نوشین جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ق.ظ http://ashketoofany.blogsky.com/

دنیا رو می بینی ؟

حرف حرف میاره ، پول پول میاره ، خواب خواب میاره

ولی محبت خیانت میاره !

آبجی نوشین تو رو خدا بس کن دیگه...
هرکسی لایق محبت نیست..یادت باشه

نوشین جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ب.ظ http://ashketoofany.blogsky.com/

بد بختی های من دست خودم نیست که بس کنم تازه من به کسی محبت نکردم ولی نمی دونم چرا هر کی رد می شه یه دونه هم می زنه تو سرم
شدم تو سری خور مردم

هنوز جوونی نوشین خانوم...از این حرفا زوده برات
اگه دیگه خواستن بزنن تو سرت جا خالی بده...
شوخی کردم...ولی نوشین جان...غم و شادی دست خود آدمه...
هیچ دلیل خارجی نداره...
پس چه بهتر که شاد باشی ...
هروقت ناراحتی اومد سراغت، بیا پیش داشت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد