دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

دعای امروز (دل نوشته)




تقریبا 20 روز دیگه دوست عزیزم،علی جان کنکور ارشد داره امیدوارم رتبه ش خوب بیاد وبتونه تو یه دانشگاه خوب ادامه تحصیل بده..


آبجی رویام اینروزا داره امتحان میده خدایا هواشو داشته باش..


تقریبا همه ی دوستام اینروزا امتحان دارن چه دانش آموز و چه دانشجو

خدایا کمکشون کن...

(دریای عزیز،مهندس هویج گرامی،آبجی نوشین،حدیث نازنین،مینوی عزیز و آبجی سمیه خودم وندا خانوم...)

وهچنین برای سلامتی هنگامه عزیز

و همه عزیزانی که با نظرات گرمشون باعث دلگرمی یونس و دل نوشته میشن

الآن اسم بقیه دوستان خاطرم نیست...

خلاصه اینکه همتون موفق باشید...




تو ای خدای عالم و آدم   نجاتم بده از این همه غم

در کام طوفان،ماندم سرگردان  برس بر دادم ای نور ایمان

به تو رو کردم با چشمی گریان   من بی تو هیچم

***

ابر بارانم،دور از یارانم،رها کن یارب از این زندانم

نمانده طاقت بر جسم و جانم ..ببخش از رحمت سر و سامانم

من بی تو هیچم


«so forget my wrong»



این شعر ترانه ای بود که اینجا گذاشتم...

امیدوارم لذت ببریدد..


نظرات 14 + ارسال نظر
هنگامه دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ق.ظ

خواهم ز خدا خسته و درمانده نباشی

محبوب خدا باشی و شرمنده نباشی

ای دوست الهی در این عالم هستی

سرزنده بمانی و سر افکنده نباشی

بسیار زیبا..

هنگامه دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ق.ظ

ممنون یونس خاله که بفکر منم بودی

ببین چقدر ذوقیدم و دارم میخندم

همیشه بخندی

دریا دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ق.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

آهنگشم محشر بود
چندین بار گوش کردم

مرسی...منم این آهنگو خیلی دوست دارم...

البرز جاویدان دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 ق.ظ http://IRANKOCHAK.BLOGFA.COM

کسانی که زندگی خود را وقف بدست آورن منافع مادی و ثروت کرده اند به شما خواهند گفت که احساس خوشبختی را در اموال خود نمی یابند. خوشبختی هرگز انعکاس ثروتهای مادی یک شخص نیست، بلکه انعکاس ثروتهای معنوی و احساسی او است

بسیار زیبا بود..

سمیرا دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ق.ظ

خدای خوبِ من؛

زندگی به سختی اش می ارزد؛

اگر تو در انتهای هر قصه ایستاده باشی ...


سمیرا دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:15 ق.ظ

خدایا!من همانی هستم که وقت و بی وقت مزاحمت می شوم همانی که همیشه دعاهای عجیب و غریب می کند و چشمهایش را می بندد و می گوید:(( من این حرفها سرم نمی شود باید دعایم را مستجاب کنی)).

همانی که گاهی لج میکند و گاهی خودش را لوس میکند همانی که گاهی بد جنس می شود .حالا یادت امد من کی هستم؟

roya دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ق.ظ

مرسی داداشی

خواهش میکنم.. رویای داداشی...

سپیده دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:18 ب.ظ http://bar0on.blogsky.com

آمین...قبول باشه

ممنون...اسم شما رو یادم رفته بود...

[ بدون نام ] دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:13 ب.ظ

کاش منو هم جز دوستاتون می دونستین

نه اسمی،نه آدرسی...هیچی نذاشتین...من که نمیشناسمتون خوب
اگه اینکارو میکردین...چرا که نه...

هنگامه دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:28 ب.ظ

وای یونس دیشب با شوهری اومدم اینجا را بهش نشون دادم

و بهش گفتم ببین چه با محبته اونم ازت تشکر کرد ولی میخواستم کامنت بزارم برامون مهمون اومد

ممنون از جانب شوهریم

چه خوب...ارادت داریم...ممنونم

هنگامه سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ق.ظ

یونس خاله بگو دیگه

وگرنه دل و قلوه ات را میدم مهندس هااااا

ندا پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:21 ب.ظ

سلام باباناامیدم کردی ازدوستیتُ
پس اسم من کوووووووووو
شوخی کردم ان شاالله همه دوستات به آرزوشون برسنندآمین

سلام...کی گفته نیست ...؟!!
دوباره ببین دوست من...

ندا پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:32 ب.ظ

ای ناقلا رفتی درستش کردی گول نزن
بازم دمت گرم

مرسی

مهندس هویج یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:32 ب.ظ http://havijoo.blogsky.com/

مرسی

خواهش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد