دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

ترانه امروز


!here we go people


این آهنگ جدید و فوق العاده زیبا

تقدیم به دوستان دل نوشته


نظرات 4 + ارسال نظر
دریا چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:55 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

سلام به دوست خوبم و خواهر گل و مهربونش سمیه خانم مهربون
الان داره دانلود میشه
مرسی

سلام...دریای عزیز...
خواهش میکنم...

سمیرا پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ب.ظ

سلام اهنگ مثل همیشه قشنگ بود ....فک کنم شما بیشتر اهنگای خارجی رو دوست دارید

سلام ممنون سمیرا خانوم...آره درست حدس زدید...
خیلی دوست دارم آهنگای خارجی رو

مینا پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:20 ب.ظ

جالب بود اما عالی نبودممنونم.

به به...پس جای امیدواری هست!!

مهندس هویج یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:28 ب.ظ http://havijoo.blogsky.com/

اصلنم گوش نمیدم . قهرم

why..?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد