دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

جمله امروز

نظرات 4 + ارسال نظر
هنگامه شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ق.ظ

منم یه دوست اینطوری دارم اسمش ی و ن س هست بهش نگی که دیگه خودشو خیلی لوس میکنه والا بوخودا

(اینا آیکون لوس شدنه ها)

هنگامه شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:06 ق.ظ

نمیدونی کنار تو چه حالی دار ه بیداری

بزار باور کنم امشب تو هم حال من و داری

شعر هلن دارم میگوشم خیلی خمشله شعرش

آره...منم خیلی دوسش دارم...
(از این رویای شیرینی که میدونم نمیمونه)

هدایت شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:18 ب.ظ http://1121kh.blogfa.com

رفاقت مرد میخواهد....

آره واقعا..

هنگامه شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:15 ب.ظ

پس تو هم میدونی نمیمونه

منم میدونم یونس

نه...تو نمیدونی هنگامه...فقط من میدونم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد