دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

دل نوشته


عشق + دلواپسی = مادر

عشق + ترس = پدر

عشق + یاری = خواهر

عشق + دعوا = برادر

عشق + زندگی = همسر

عشق + دلواپسی + ترس + یاری + دعوا +زندگی =« دوســت »

نظرات 11 + ارسال نظر
هنگامه شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:43 ق.ظ

عشق +دلواپسی +ترس+یاری+دعوا+زندگی =دوست


خیلی عالیه منم موافقم با هم دوستیم مگه نه

خوب جواب این سوالم و بده

آره خاله هنگامه...شما تاج سری

هنگامه شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:46 ق.ظ

یونس فک نکنه که یادم رفته هنوز ادامه داره

ببین دوستی دعوا هم داره من و تو هم که دست به دعوامون خوبه با هم پس بگو عزیز دل برادر تا به مو کندن نرسیده یونس خاله

خوب زورم بهت نمیرسه با اون قد قواره فقط مینونم زبونی اذیتت کنم یونس خاله جان

آره هنگامه عزیز...مخلصیم

هنگامه شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:59 ق.ظ

یونس سلام به خواهرهای گلت یا خواهرهای گلم بهتره بگم برسون باشه یونس خاله به رویا بگو خیلی شاد شدم بهم سر زده

اونام سلام میرسونن...
باشه میگم..

هنگامه شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:24 ق.ظ

یونس بای این دفعه عصبانیت نمیکنم بوخودا زود میرم

هنگامه شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:25 ق.ظ

خیلی خوابم میاد نمیدونم چرا بیدار شدم اومدم اینجا

هنگامه شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:25 ق.ظ

بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای یونس خاله

مع السلامه (یعنی به سلامت)

هنگامه شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:14 ب.ظ

بازم اول شدم یونس جایزه میخوام یالا

هنگامه شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:51 ب.ظ

آره یونس خیلی زنها مث کلاغ هستند در این مورد چون منم همینطورم بوخودا خیلی کریستال نظرم و جلب میکنه

ایندفعه حق با تو هست

آره بوخودا

هنگامه شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:53 ب.ظ

راستی ممنون که کفتی اون شعر را میزاری مرسی شدم

هنگامه شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:53 ب.ظ

کمر بند ایمنی تو ببند توی دوستی ها یادت نره

اوکی

رویای دیرینه یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:57 ب.ظ http://royayedirineh.blogfa.com/



عالیه عالی

مرسیییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد