دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

:-)


آنجلیناجولى اگر ایرانى بود در نوجوانى ازسوى دوست و آشنا

یه لقب “لب شترى” بهش داده شده و اعتماد به نفسش نابودشده بود

و الآن منشى درمانگاه بود !


نظرات 10 + ارسال نظر
هنگامه یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:18 ب.ظ

خدا خفت نکنه با این پستت خیلی با حال بود اما من عاشق آنجلینا هستم خیلی میدوستمش

خیلی بازیگر بیستیه...منم طرفدارشم...

هنگامه یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 ب.ظ

ببین چه تیپ و هیگلی داره لامصب حتی لبهاشم خمشله

آره...خیلی خووشتیپه

مجید یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:39 ب.ظ http://www.mjlo.blogfa.com

$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
آپم
سلام مطلب قشنگی بود

سلام ...ممنون ..حتما..

هنگامه یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:11 ب.ظ

یونس کجایی پس چرا کامنت ها را تایید نمیکنی پسر

رفته بودم بیرون..

هنگامه یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:22 ب.ظ

من فیلمهاشم میدوستم خیلی باحاله مخصوصا خانم و آقای اسمیت عالیه باور کن چند دفعه دیدم

آره...منم چند بار دیدم...هی میگفتن عزیزم و به سمت همدیگه گلوله شلیک میکردن...

GENTELMAN یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:25 ب.ظ http://www.IRANKOCHAK.blogfa.com

سلام داداش یونس

خوبی؟

اگه میشه زود به وبلاگم بیا و نظرت رو راجب

1: قالب جدیدی که خودم ساختم
2: آهنگ جدید وبلاگ
3: مطلبی که نوشتم
4:...
برام بگو.

منتظرما[چشمک]



موفق باشی[گل]

سلام داداش محمد...خوبم ممنون...
باشه الآن میام...

هنگامه یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ب.ظ

آره میدیدی چقدر عاشقانه با هم میحرفیدن بوخودا منم با عباس کچل همینطورم

هنگامه یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 ب.ظ

یونس اگه بخوام توی وبلاگم آهنگ بزارم باید از چه راهی برم میشه راهنماییم کنی پسرخوب

باید قالبتو ببینم هنگامه (کد قالب)...تا راهنماییت کنم...
تا بگم کجای وبت باید بذاریش

هنگامه دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ق.ظ

نمیخوای یونس آپ کنی خوب بازم از انجلینا پست بزار خیلی خوبه میدوستمش

کلی کار دارم...ولی بازم میذارم..

دریا دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ق.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

از این عکسش خوشم امود قشنگ شد
گاهی برای فرهنگ خودمون متاسف میشم

آره قشنگه..
جای بسی تاسف داره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد