دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

دل نوشته



به یاد هم که هستیم آرامیم ،حتى اگر فاصله ها بینهایت باشد،قلبمان ازآن آنهاییست که دوستشان داریم ،فاصله ها فقط بهانه گفتن

دلتنگیهاست…


جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن


نظرات 6 + ارسال نظر
دریا شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:41 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

وای دلم کباب شد
یاد گریه ی هستی خودمون افتادم
وقتی گریه کنه شبیه این کوچولو میشه

آخه این عکس چی بود گذاشتتتتین
دلم کباب شد که

منم وقتی این عکسو دیدم همین حسو داشتم...

[ بدون نام ] شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:46 ب.ظ

دلنوشته هات بی نظیرن.دمت گرم دلت خوش.

دل نوشته هام اساس این وبو تشکیل میدن...
واسه همین،اسمشو گذاشتم دل نوشته...
خوشحالم خوشتون اومده..سپاس از شما...

هنگامه یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

آره بهانه ی دلتنگی هاست میفهمم

سمیرا یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ق.ظ

وایییییییی دلم کباب شد منم وقتی که تازه می خواستم ازخونوادم جدا بشم وبیام شهرغریب دقیقا قیافم مثل همین دخترکوچولوبود الانم چند وقته خونوادمو ندیدم ......دلم مامانمو خواست ......

[ بدون نام ] یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ب.ظ

یونس این دفعه خیلی غم داره هم عکس و هم نوشته ات

آره...

مینو دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ق.ظ http://suncity2000.blogsky.com

چه زیبا بود..........

به به...مینوی عزیز..خوش اومدی..ممنونم دوست خوبم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد