دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

خبر جالب


«اختلاط دختران و پسران در مهدکودک ممنوع است»

ولی‌الله نصر مدیرکل بهزیستی استان تهران ۱۵ فروردین ۱۳۹۱، از برخورد شدید با مهدکودک‌هایی که "برنامه‌های غیراخلاقی از جمله رقص و آواز به کودکان آموزش ‌می‌دهند" خبر داد. سال گذشته نیز وزارت آموزش و پرورش با ارسال بخشنامه‌ای اعلام کرد که اختلاط نوآموزان دختر و پسر در مهد‌های کودک ممنوع است.


( ممنوعیت  اختلاط بچه های 5-6 ساله از یه طرف..

تفکیک جنسیتی تو دانشگاهها از طرف دیگه..)

"نمیدونم بچه  های کوچیک ما خیلی حالیشونه یا دانشجوهای ما هنوز خیلی بچه ان"

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست


نظرات 7 + ارسال نظر
مینا شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:39 ب.ظ

بسیارمتاسف شدم.خبرغم انگیزی بود.بایدبه حال خودمون گریه کنیم

بله چنین است..

هنگامه یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

فک کنم دانشجوها بچه باشن

میدونستم اینو میگی...

هنگامه یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

یونس وقتی توی مهدیم با من حرف نزن اسمت و توی بدها مینویسن

هنگامه یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ب.ظ

از کجا میدونستی که این و میگم والابوخودا

حالااا...بماند..

هنگامه یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ب.ظ

یونس هستی پسر خیلی دلم هوات و کرده بود

آره ..هستم...ما بیشتر خاله..

هنگامه یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:12 ب.ظ

یونس صبحونه خوردی من هنوز نخوردم

الآن ناهارمو خوردم...

دیگران دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:06 ق.ظ http://digaran.blogfa.com/

چه خبرهایی که آدم تو این مملکت نمیشنوه...

بله ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد