دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

جمله امروز


هیچ گاه برای شخصی که از دور برایت دست تکان می دهد دست تکان نده... چون در اکثر مواقع با تو نیست با پشت سریته! لذا ضایع می شی تو روحیه ات تاثیر می ذاره! حالا بیا و درستش کن!



لذتی که در گفتن "ری...دی...ی" هست، در گفتن "عزیزم! اشتباه کردی" نیست. خواستم در جریان باشید که از این لذت محروم نشید!

.

.

.

.

شامپو خریدم روش نوشته:

این محصول را روی سرتان بریزید و موهایتان را بمالید سپس آبکشی کنید!

من میخواستم بریزم تو دهنم قرقره کنم،خدا خیرشون بده آگاهم کردن 

.

.

.

.

.

وقتی می پرسی چیزی میخوریین ؟

اونی که میگه : من یکی دو لقمه باهات میخورم…

جدا موجود ترسناکیه

.

.

.

.

.

میدونی لذت بخش ترین لحظه زندگی کیه

وقتی یه عطسه میکنی از ته دل

یعنی انگار ری استارت میشی !

.

.

.

.

.

یه سوالی از صبح تا حالا ذهن مارو درگیر کرده

ببینین شما میتونین بهش جواب بدین؟

اگه “مردان آنجلس” یه زن همراهشون بود

بازم میتونستن ۳۰۰سال با خیال تخت بخوابن!؟


نظرات 2 + ارسال نظر
هنگامه چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:52 ب.ظ

بخاطر همینه که میگن دختر پسر ها باید جدا بشن تا مردان انجلس راحت بخوابن

هنگامه چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ب.ظ

باشه ایندفعه به عباس کچلم نمیگم عزیزم اشتباه کردی اگه گفت چرا این حرف و میزنی میگم یونس یادم داده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد